کد خبر 1404610
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
توهم ناشی از مصرف شیشه باعث اسیدپاشی شد

بررسی‌های بازپرس جنایی مشخص کرد یک متهم پس از مصرف شیشه با پدر و مادر خود در خانه درگیر شده و با توجه به توهمی که داشته، اقدام به اسیدپاشی کرده است.

به گزارش مشرق، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز سه‌شنبه یازدهم مرداد، حادثه اسیدپاشی به یک زن و مرد سالخورده‌ در یک خانه در خیابان شهید رجایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. ماموران کلانتری به محض حضور در خانه، با زن و مرد سالخورده‌ای مواجه شدند که از ناحیه صورت، شکم، دست و پا توسط فرزند خود هدف اسیدپاشی قرار گرفته بودند.

امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در  محل حادثه حاضر شده بودند، قربانیان اسیدپاشی را برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کردند و از سوی دیگر ماموران کلانتری با دستور حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی تجسس‌ها را کلید زدند.

ماموران کلانتری که گشت‌های انتظامی را در جنوب تهران آغاز کرده بودند بسیار زود متهم را در پارک شهید رجایی شناسایی و پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت وی را در یک عملیات غافلگیرانه روی نیمکت پارک دستگیر کردند.

ظهر امروز متهم برای تحقیقات ابتدایی به شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی منتقل شد و بررسی‌های بازپرس جنایی مشخص کرد، متهم پس از مصرف شیشه با پدر و مادر خود در خانه درگیر شده و با توجه به توهمی که داشته اقدام به اسیدپاشی کرده است.

تحقیقات توسط حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی برای کشف ابعاد پنهان این پرونده ادامه دارد و حال پدر مرد جوان در بیمارستان شهدای یافت‌آباد وخیم گزارش شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 0
    آیا اسید راهم با توهم شیشه خریده و نگهداری میکرده? متوهم شیشه چطور هوش استفاده از اسید رو داشته ولی طرف مقابل خودشو تشخیص نمیداده ?
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 0
    تو توهم چجوری تونست اسید گیر بیاره بپاشه!! چه چرت و پرتا فقط برای تخفیف در‌مجازات گفته توهم
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 0
    جرم اسید پاشی فقط اعدامه
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 1
    خطاب به اون یارو که تو چقدر میتونی کثیفباشی کاری که تو کردی بدتر بود از اسیدپاشی
  • DE ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 1
    قطعا برای فروشنده اسید هم مجازات سنگین در نظر بگیرید. نبایستی به این سادگی اسید صنعتی و سایر وسایل کشنده مثل قرص برنج و گندم در اختیار هر کسی قرار بگیره.
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    توهم داشته !؟چطورموقع فرار توهم نداشته تازگی ها هرچه پرونده جنایی می خوانم جنایت کارها یا"خل وچل ودیوونه اند"یا معتاد این مارمولک ها اگراینا رو نگویند چی بگویند کدوم دکاندار میگه ماستم ترشه خیلی هم عقلشون سرجاشه!
  • بوفالوی عجیب IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    جمع کنید توهم و توهم ، یاد اون قانون افتادم که یارو مست میکرد و می رفت مردم را لت و پار میکرد بعد هم میگفتن مست بود عقلش سر جا نبود ، اینجا هم توهم زده ، خوب توهم زده پس چرا این توهم باعث نمیشه بره به پدر و مادر کمک کنه ، مثلا توهم بزنه که من یک سوپر من هستم ، توهم بزنه که من یک فرشته خوب هستم ، توهم بزنه که من یک آدم مدرسه ساز هستم ، توهم بزنه که من یک شهروند نمونه هستم ، چرا فقط توهم میزنن که بقیه را بکشن یا تو درد سر بندازن .پس معلومه این هم ی کلک است که قدیمی شده .
  • هوشنگ IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    خواهشی دارم لطفا از پخش اخبار حوادث جلوگیری کنین هیچ چیز لهتر از روان سالم روح سالم تن سالم نیست اینها با آرامش امنیت به دست میاد آرامش مردم را با اخبار حوادث بر هم نزنین هیچکس اخبار حوادث را دوست ندارد مگر انکه احمق است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس