کاهش مفقودین سیل استان تهران به ۵ نفر

استاندار تهران از کاهش مفقودین سیل استان به ۵ نفر خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن منصوری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به روز گذشته افزایش تعداد فوتی‌ها را نداشتیم و تعداد مفقودی‌های استان نیز به ۵ نفر کاهش یافته و به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

وی ادامه داد: در امامزاده داوود دیگر مفقودی نداریم و عملیات بهسازی، عمرانی و خارج کردن گل و لای از مغازه‌ها در حال انجام است.

استاندار تهران عنوان کرد: در فیروزکوه، شهرستان‌های مختلف استان، معین هر منطقه شدند که نیروی انسانی با ماشین آلات و ادوات در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

منصوری سپس گفت: برق منطقه وصل شده، مشکل آب شرب وجود ندارد و خدمت رسانی با سرعت و جدیت پیگیری می‌شود.

وی در مورد عملیات بهسازی عنوان کرد: اقدامات اولیه تا امشب نهایی می‌شود و بعد وارد مرحله بعدی یعنی بهسازی می‌شویم، البته از دیروز بعد از بازگشایی مسیرهای اصلی، بازگشایی راه‌های فرعی و بهسازی باغات و غیره آغاز شده است.

منصوری اظهار داشت: مشغول امدادرسانی در روستای مزداران فیروزکوه هستیم و دستگاه‌های عضو ستاد بحران اعم از بسیج، هلال احمر، سپاه و فرمانداری‌ها پیگیری هستند تا فرایند عمران و آبادی روستاها تسریع شود.

وی ادامه داد: روز گذشته مجدداً سیلاب شدیدی در این منطقه رخ داده که با سیلاب روز اول برابری می‌کرد که این امر، فرآیند خدمت رسانی را کند می‌کند.

استاندار تهران با اشاره به بازدید از روستاهای سیل زده رودهن عنوان کرد: دستور صادر شده تا با ماشین آلات و ادوات آثار گل و لای از منازل مردم خارج شود.

منصوری سپس با اشاره به آسیب سیل به برخی از باغات دماوند و رودهن گفت: بخشی از بازسازی که مربوط به استان است پیگیری می‌شود، از سوی دیگر پیش‌بینی خسارت‌ها به دولت اعلام خواهد شد تا جبران خسارت صورت گیرد.

وی در مورد تعداد فوتی‌ها خاطرنشان کرد: تنها یک فوتی روز گذشته در شمیرانات به تعداد فوتی‌های استان اضافه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 0
    طوری خبر زدید که انگار اونهایی که مرده بودند زنده شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس