کد خبر 1404802
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
تهران

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۸ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز آسمان تهران در اکثر اوقات آفتابی است و دما در طول شب از بیست و هفت درجه به مرور و در طول روز به سی و هفت درجه می‌رسد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روزهای آینده آسمان تهران آفتابی تا قسمتی ابری خواهد بود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۱۳ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۴ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (۱۵ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۶ درجه و با حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران در روزهای آینده +نقشه

وضعیت آلودگی هوای تهران؛ تنفس هوای پاک در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون (۱۲ مردادماه) کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل‌ قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آلاینده شاخص، هم‌ اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۹ و کیفیت هوای در وضعیت قابل‌ قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۱۶۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط «ناسالم برای همه» قرار داشت.

غلظت آلاینده‌ها در ساعت ۸ صبح امروز افزایش یافت و به عدد ۱۰۲ رسید و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت اما در ساعت ۹ دوباره به عدد ۹۹ کاهش یافت و در وضعیت قابل‌ قبول قرار گرفت

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور؛ رگبار پراکنده مهمان آسمان شمال کشور

چهارشنبه در برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و در هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر ابرناکی و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل پدیده غالب است. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار انتظار می‌رود. پنج شنبه بارش در جنوب کشور کاهش می‌یابد و در نوار شمالی این وضعیت ادامه خواهد داشت.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران در روزهای آینده +نقشه

جمعه در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آرام استقرار می‌یابد. طی بعد از ظهر شنبه و روز یکشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در برخی مناطق در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در همدان، مرکزی، قم، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویهو بویر احمد ابرناکی، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش با شدید پیش بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس