کد خبر 1404806
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
توافق هم‌تیمی مسی با مورینیو

ستاره هلندی با رم و ژوزه مورینیو برای رسیدن به سری‌آ به توافق رسید.

به گزارش مشرق، آ.اس رم ایتالیا در اولین فصل با مورینیو به  قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رسید و در رده پنجم سری‌آ جا گرفت تا عملکردی عالی به ثبت رساند.

آقای خاص که تصمیم دارد، تیم را به لیگ قهرمانان اروپا برساند و دوباره برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند، تیم را تقویت کرد تا بتواند درخششی دیگر به نمایش گذارد.

بمب بزرگ نقل و انتقالات مورینیو در این تابستان خرید «پائولو دیبالا» بود. بازیکنی که رکورد فروش پیراهن در روز اول را شکست و با شور و شعف بزرگ هواداران رم مواجه شد.

در ادامه رم نمانیا ماتیچ، مایل اسویلار و زکی چلیک را خریداری کرد و تصمیم دارد ۲ ستاره بزرگ دیگر را به المپیکو بیاورد.

فابریزیو رومانو گزارش داد که باشگاه رم و پاریس بر سر انتقال «جینی واینالدوم» به توافق رسیدند و این بازیکن یک فصل به صورت قرضی راهی سری‌آ خواهد شد.

توافق هم‌تیمی مسی با مورینیو

واینالدوم که با لیورپول به همه افتخارات رسید، سال گذشته به پاری سن ژرمن پیوست ولی در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بود و نتوانست با نظر پوچتینو وارد میدان شود. او اکنون امیدوار است در فاصله چندماه تا جام جهانی بتواند آمادگی لازم را بدست آورد و تیم ملی هلند را به خوبی کاپیتانی کند.

از طرف دیگر، نشریه لا ریپابلیکا عنوان کرد که آندره‌آ بلوتی، مهاجم ملی پوش ایتالیا با مورینیو به توافق رسیده و با قراردادی ۳ ساله از تورینو راهی رم خواهد شد. بلوتی قرار است هر فصل ۳.۲ میلیون یورو دستمزد دریافت کند.

توافق هم‌تیمی مسی با مورینیو

رم اکنون با ستارگانی مثل تامی آبراهام و پائولو دیبالا خط حمله خود را بسته که حضور بلوتی می‌تواند کیفیت آنها را افزایش دهد. بازیکنانی مثل پیگرینی، زانیولو و الشعراوی نیز می‌توانند پشت خط حمله به گلزنی کمک کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس