کد خبر 1405303
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی در جنبش حماس تاکید کرد که غزه هرگز بهای اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی را پرداخت نخواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های فلسطینی، خلیل الحیه رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس شامگاه گذشته در مصاحبه با شبکه ماهواره ای الاقصی با اشاره به اینکه مقاومت از طرح های رژیم اشغالگر قدس آگاه است، تصریح کرد که مقاومت فلسطین باهوش است و می داند کی و کجا بر اساس رویارویی مستمر وارد عرصه نبرد شود.

وی با بیان اینکه هدف جنبش مقاومت اسلامی حماس برچیدن سایه شوم رژیم اشغالگر قدس از سرزمین فلسطین است، یادآور شد: ما در تمامی میادین رویارویی و مبارزه با اشغالگران صهیونیست یکپارچه هستیم.

وی ضمن تمجید از اوج گیری فعالیت ها و اقدامات و عملیات های مقاومتی و مبارزاتی در کرانه باختری، افزود که مقاومت در شرایط کنونی به یک امر ملی جامع و فراگیر مبدل شده است، طوری که تمامی قشرها و طیف های ملت فلسطین وارد عرصه مقاومت با اشغالگران صهیونیست شده اند.

وی در ارتباط با رابطه رژیم صهیونیستی با آمریکا اظهار داشت که جانبداری آمریکا از رژیم صهیونیستی یک واقعیت موجود است و راهکار آمریکا برای حل و فصل مسئله فلسطین مبتنی بر راه حل اقتصادی است.

این مقام بلند پایه حماس تاکید کرد که نابسامانی امنیتی هرگز مقاومت را زمین گیر نخواهد کرد، نیروهای مقاومت همواره با سلاح خود دشمن صهیونیستی را نشانه خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس