کد خبر 1405337
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تصادف خودرو سواری با نیسان در تهران ۸ مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تصادف خودرو سواری رنو با یک دستگاه نیسان باری هشت نفر از جمله یک کودک پنج ساله را دچار مصدومیت کرد.

به گزارش مشرق،  سید جلال ملکی گفت: ساعت ۰۱:۵۷ بامداد این حادثه در مسیر غرب به شرق جاده خاوران بعد از میدان آقانور به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ایستگاه شماره ۷۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این برخورد خودرو سواری دچار واژگونی شد اظهارداشت: خودرو نیسان حامل بار مواد ضایعاتی بود که سه نفر در داخل خودرو و پنج نفر بر روی بارهای این نیسان قرار داشتند.

تصادف خودرو سواری با نیسان در تهران ۸ مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه افراد روی بار نیسان پسران جوان ۱۵ تا ۱۸ ساله و از تبعه افغانستان بودند گفت: سه نفر از سرنشینان خودرو رنو و این پنج سرنشین دچار مصدومیت شده بودند که توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز خودروهای باربری اقدام به سوار کردن افراد بر روی بارها می کردند گفت: این اقدام بسیار خطرناک است و اگر در این حادثه خودرو دیگری برخورد می‌کرد شاهد تلفات جانی بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس