کد خبر 1405667
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
تبلت

این تبلت ال جی به نمایشگر LCD و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز شده است.

به گزارش مشرق، مدتی می‌شود که ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده، اما ظاهرا همچنان می‌خواهد شانس خود را در بازار تبلت‌ها آزمایش کند. به همین دلیل حالا ال جی از تبلت جدیدی به نام «اولترا تب» (Ultra Tab) رونمایی کرده که البته مشخصات فنی قدرتمندی ندارد.

مشخصات تبلت ال جی اولترا تب

این تبلت ال جی به نمایشگر ۱۰.۳۵ با فناوری LCD و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و همچنین قدرت آن را تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۸۰ تامین می‌کند. ال جی برای این محصولش به سراغ سیستم عامل اندروید ۱۲ رفته، یعنی جدیدترین نسخه پایدار سیستم عامل موبایل گوگل.

رونمایی ال جی از تبلت «اولترا تب» +عکس

نمایشگر این تبلت از نسبت تصویر ۵:۳ بهره می‌برد و مانند اکثر تبلت‌های موجود در بازار رفرش ریت ۶۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این محصول، استفاده از اسپیکر چهارگانه است که در اطراف نمایشگر قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، تبلت کره‌ای‌ها از قلم Wacom هم پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی اولترا تب دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار قرار گرفته و برای تماس‌های ویدیویی هم به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دسترسی پیدا می‌کنید. ال جی برای این محصول از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده که البته می‌توان با کارت حافظه آن را افزایش داد.

این تبلت ال جی همچنین از استاندارد نظامی MIL-STD ۸۱۰G پشتیبانی می‌کند که خبر از مقاومت بالای آن می‌دهد. اما این تبلت تقریبا جان‌سخت، با چه رنگ و قیمتی عرضه می‌شود؟

ال جی این دستگاه را تنها در خاکستری روانه بازار می‌کند و برای خرید آن باید ۳۲۷ دلار هزینه کرد. در حال حاضر این تبلت را می‌توان در کره جنوبی سفارش داد، اما هنوز نمی‌دانیم کره‌ای‌ها برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن دارند یا تبلت جدید آن‌ها تنها منحصر به بازار داخلی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید ال جی چه برنامه‌هایی دارد، مخصوصا بعد از خروج از بازار گوشی‌های هوشمند.

رونمایی ال جی از تبلت «اولترا تب» +عکس

منبع:ایستنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس