کد خبر 1405743
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
راهور

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت است، گفت: تأمین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.

به گزارش مشرق، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای ماه محرم و از دهه اول مراسمات در سطح شهر شروع شد و همکاران بنده حدود ۵ هزار تکیه و هیئت را در سطح معابر پایتخت از لحاظ ترافیکی کنترل و مدیریت کردند.

رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در این ایام خودروها را از لحاظ پارک منظم خودروها و موتورسیکلت‌ها در اطراف و محل برگزاری عزاداری‌ها مدیریت کرده و با چینش منظم آنها نظم و انضباط خاصی به معابر بخشیدند و اقدام به هدایت جریان ترافیک در مقاطعی که ما محدودیت داشتیم؛ کردند.

وی گفت: در این مدت همکاران بنده با اعمال محدودیت خودروهای سنگین در ورودی شهر تهران محدودیت‌های لازم را در این خصوص اعمال کردند.

سردار حمیدی افزود: اما از امشب مراسمات اوج می‌گیرد و مردم این فرصت را مغتنم می‌شمارند و در این مراسمات حضور خواهند داشت و طبیعی است که اکثر معابر شهر تهران درگیر مراسمات عزاداری خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین فردا و پس فردا نیز اوج مراسمات را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت و می‌توانیم حضور هیئات مذهبی را ببینیم و در آن شرکت کنیم.

وی اظهار داشت: همکاران بنده با هماهنگی‌ها یی که با مسئولان و مدیران هیئات مذهبی داشتند وبا استفاده از ظرفیت‌هایی که در این مجموعه‌ها به صورت مردم یاری وجود دارد، به همکاران بنده کمک کردند تا استقرارها قبل از شروع مراسم و تا پایان مراسمات را انجام و به روان سازی هر چه بیشتر و بهتر ترافیک سرعت بخشیم و سعی کردیم که مراسماتی کاملاً ایمن و بدون حاشیه‌ای به لحاظ ترافیکی داشته باشیم.

سردار حمیدی ادامه داد: برای فردا و پس فردا نیز همین طور برنامه ریزی داشته ایم و تمام هم و غم ما این است که مراسمات را در سطح شهر به نحو احسنت و به لحاظ ترافیکی و امنیت عبور مرور مدیریت کرده و بتوانیم ترافیک عبوری را به مسیرهای جایگزین هدایت نمائیم و این اقدامات وظیفه بسیار سنگینی بر دوش همکاران ما می‌گذارد که انجام این مأموریت را همکاران بنده با میل و رغبت و جز وظایف خود می‌دانیم و این تکلیف را برگردن می‌گیریم تا بتوانیم در عزاداری سرور و سالار شهیدان سهیم باشیم

وی افزود: قطعاً بخش زیادی از تقاطع‌ها میادین و معابر ما مملو از جمعیت خواهد بود و مردم عزیز تردد خواهند داشت که شب‌ها تردد عابرین پیاده با لباس تیره می‌تواند برای رانندگانی که توجه به جلو ندارند و رانندگانی که عجله و شتاب دارند می‌تواند مخاطرات و خطراتی در پی داشته باشد لذا توصیه می‌گردد که حتماً هم عابری از فضاهایی عبور کنند که دیده شوند و هم رانندگان در مسیرهایی که عبور می‌کنند ملاحظه تردد عابرین پیاده را داشته باشند چرا که عابرین با لباس تیره تردد می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس