کد خبر 1405758
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
رئیسی

در حالیکه قرار بود رئیس جمهور انتهای هفته جاری دور اول سفرهای استانی را به اتمام برساند، استاندار کرمان از تعویق سفر اعضای دولت به کرمان خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی فداکار صبح شنبه در جلسه شورای اداری کرمان با اشاره به اینکه کرمان آخرین ایستگاه دور اول سفرهای اعضای هیئت دولت و رئیس جمهور است گفت: اقدامات اولیه و جلسات بسیاری در خصوص برگزاری این سفر برگزار شد و مصوبات پیشنهادی نیز احصا شده است و امیدواریم در راستای توسعه استان گام مؤثر و قابل توجه باشد.

وی عنوان کرد: سفر دولت که قرار بود انتهای هفته جاری برگزار شد به تعویق افتاد است اما ما با توجه به وسعت و مشکلات استان انتظار داریم این سفر دو روزه باشد.

وی گفت: زمان دقیق سفر متعاقباً اعلام می‌شود، تیمی از نهاد ریاست جمهوری با سفر به کرمان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را از نزدیک بررسی کرده است.

استاندار کرمان ادامه داد: این سفر در بخش‌های مختلف آورده‌های قابل توجه برای کرمان به همراه خواهد داشت، تفویض اختیارات به استان به خصوص در زمینه شورای معادن، ساماندهی افاغنه، حل مشکل تأمین آب استان از جمله مهمترین اولویت‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 1
    از رئیس جمهوری عاجزانه می‌خواهیم اول مشکل بورس را حل کند که 50 میلیون ایرانی خاک بر سر شدند با سیاست های روحانی و مسئله بعدی حضور بیش از حد افاغنه توی استان کرمان هست. بابا نمیشه که هر چی مهاجری خواست وارد کشور بشه اجازه بدید و اکثرا وارد کرمان و رفسنجان بشن. آخه آسایش مردم رو سلب کردن. رئیس جمهور فقط یک بار بره تو صف نونوایی یا بچه اش یا نوه اش رو یک هفته همراه این مهاجرین بفرسته سر یک کلاس تا بفهمه ما چی میکشیم.
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    وقتی یه مشت نماینده ....تومجلس داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس