کد خبر 1405826
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
کمالوندی: در مورد پادمان در حال گفت‌وگو هستیم

سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره موضوعات مربوط به پادمان در گفت‌وگوها برای رفع تحریم‌ها تاکید کرد: در حال گفت‌ وگو در این مورد هستیم.

به گزارش مشرق، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز شنبه در حاشیه دیدار تیم کارشناسی مذاکره کننده کشورمان با «انریکه مورا» مسئول هماهنگ کننده برجام،  درباره موضوعات مربوط به پادمان تاکید کرد: در حال گفت‌وگو هستیم.

وی در پاسخ به اینکه مذاکرات چطور است، گفت: «بد نیست.»

هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران پس از وقفه‌ای سه ماهه، برای ادامه مذاکرات برای رفع تحریم‌ها روز پنجشنبه وارد وین شد.

هیات ایرانی پس از برگزاری دور اول گفت‌وگوها در روز جمعه، امروز هم این مذاکرات را در سطح کارشناسی ادامه دادند.

یک دیپلمات ایرانی روز گذشته(جمعه) به خبرنگار ایرنا در وین درباره این دور از گفت‌ وگوها گفت: پایداری توافق در توازن آن است و همچنین اطمینان در مقابل اطمینان.  

وی افزود: مسائل ادعایی پادمانی با فشار سیاسی ایجاد شده‌اند و با فشار سیاسی ادامه پیدا کرده‌ است و ماهیت سیاسی دارند و نباید دستاویزی برای سوء استفاده علیه ایران در آینده باشند.

این دیپلمات درباره فضای گفت وگوها گفت: اکنون ساعات تعیین کننده‌ای در وین است و هرچه زودتر باید اطمینان طرف ایرانی جلب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مردم IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 1
    اقای رییسی به خاطر مردم توافق کنید
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس