یووه 0-4 اتلتیکو؛ بی‌رحم مقابل تیم سابق! (عکس)

اتلتیکومادرید در دیداری دوستانه در تورین و با هت تریک آلوارو موراتا و تک گل ماتیس کنیا، با نتیجه ۰-۴ از سد یوونتوس گذشت.

به گزارش مشرق، آلوارو موراتا دو فصل موفق را در یوونتوس سپری کرد و مکس آلگری همچنان به شدت خواهان بازگشت این بازیکن به تورین است. امشب دو تیم یوونتوس و اتلتیکومادرید در مسابقه ای دوستانه به مصاف هم رفتند و تیم مهمان با سه گل آلوارو موراتا و گل ماتیس کنیا موفق شد در ایتالیا به برتری دست یابد.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ بود که آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی و ۲۹ ساله این تیم روی پاس ژوائو فلیکس صاحب موقعیت گلزنی شد و موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند. دقایقی بعد تیم مهمان صاحب یک ضربه پنالتی و بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد، اما ضربه ژوائو فلیکس دقیق نبود و راهی به دروازه بیانکونری پیدا نکرد.

اما حملات اتلتیکو ادامه یافت و در دقایق پایانی نیمه نخست، این بار آلوارو موراتا روی ارسال ناهول مولینا صاحب فرصت شده و برای دومین بار موفق به گلزنی در این مسابقه شد. اما تیم اسپانیایی در نیمه دوم نیز نمایشی هجومی داشت و ستاره گلزن اتلتیکو در دقیقه ۶۳ و روی ارسال توماس لمار هت تریک خود را تکمیل کرد تا شب فوق العاده ای برابر تیم سابقش داشته باشد. در ادامه دو تیم تعویض های زیادی انجام دادند و جریان مسابقه آرام شد. در اواخر مسابقه ماتیس کنیا نیز توانست یک بار دیگر دروازه یوونتوس را باز کند و اختلاف به چهار گل رسید. در ادامه اتفاقی روی دروازه دو تیم رخ نداد و اتلتیکو در آخرین بازی دوستانه خود با چهار گل در تورین برابر یوونتوس به برتری دست یافت.
یووه ۰-۴ اتلتیکو؛ بی‌رحم مقابل تیم سابق!یووه ۰-۴ اتلتیکو؛ بی‌رحم مقابل تیم سابق!یووه ۰-۴ اتلتیکو؛ بی‌رحم مقابل تیم سابق!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس