هنیه مشعل

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی شامگاه دوشنبه در یک گفت وگوی تلفنی ضمن تاکید بر وحدت نیروهای مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش مشرق، این دو رهبر مقاومت با طلب آمرزش برای شهدای گردان های قدس و دیگر شهدای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به غزه، تاکید کردند: خون این شهدا چراغ راه آزادی فلسطین خواهد شد، زیرا با شهادت فرماندهان مقاومت، پرچم داران و ادامه دهندگان جدیدی راه آنها را در پیش خواهند گرفت.

هنیه و النخاله در این گفت وگوی تلفنی همچنین ضمن بررسی ابعاد تجاوز اخیر صهیونیست ها و پیامدهای آن و راه‌های تقویت مقاومت و هماهنگی و همکاری دوجانبه، بر همیاری نیروهای مقاومت تاکید کردند.

آنها همچنین از پایداری مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها و تلاش های سیاسی انجام شده در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی تقدیر کردند.

در این گفت وگو در عین حال طرفین برای دیدار و بحث و بررسی تحولات سیاسی و میدانی و تعیین  مسیر راهبردی آینده مقاومت توافق کردند.

 این گفت وگو تلفنی به دنبال برقراری آتش بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین انجام شد. ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه در حملات هوایی و توپخانه ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه دستکم ۴۴ نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله دهها کودک را زخمی کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس