کد خبر 1406567
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
ناهید کیانی، سومین طلایی کاروان ایران در قونیه

ناهید کیانی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلای وزن منفی ۵۳ کیلوگرم تکواندوی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.

به گزارش مشرق، نخستین روز از رقابت های تکواندوی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از صبح امروز و با برگزاری مسابقات ۴ وزن پیگیری شد که ناهید کیانی، تنها طلایی بانوان ایران در رقابت های دوره گذشته در باکو آذربایجان، در وزن منفی ۵۳ کیلوگرم به میدان رفت.

بانوی اصفهانی تکواندوی ایران که کمتر از دو ماه پیش به عنوان قهرمانی آسیا رسید، ابتدا مونیسا اویماتووا از تاجیکستان را در دو راند شکست داد اما در مبارزه بعدی خود و در مقابل منیره عبدالواحد عربستانی کمی دچار مشکل شد اما توانست با پیروزی ۱۴ بر ۴ در راند سوم، از سد این حریف عبور کرده و به مرحله نیمه نهایی برسد.

کیانی در مسابقه نیمه پایانی نیز برای چندمین بار در ۶ ماه اخیر رو در روی چاروس کایوموا ازبکستانی قرار گرفت که این بار هم مانند فینال قهرمانی آسیا موفق شد در دو راند متوالی پیروز شده و راهی دیدار فینال شود.

نماینده ایران در المپیک توکیو، در مسابقه پایانی نیز به مصاف  امیمه البوشتی از مراکش و قهرمان ۳ دوره قاره آفریقا رفت که در راند نخست با نتیجه ۱۱ بر ۵ به پیروزی رسید و در راند دوم نیز حساب کار را ۱۴ بر ۲ کرد تا با رساندن اختلاف به ۱۲ امتیاز، پیش از پایان وقت مسابقه، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

کیانی که در رنک چهاردهم وزن دوم المپیکی نیز قرار دارد، در چند ماه اخیر در رقابت های متعددی به مدال طلا دست یافته است و این بار نیز با موفقیت از عنوان قهرمانی خود در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی دفاع کرد تا مدال طلای دیگری را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

ناهید کیانی، سومین طلایی کاروان ایران در قونیه
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 5
    خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس