کد خبر 1406869
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
دهانتان را ببندید و درباره طارمی نظر ندهید!

کاپیتان سابق پورتو با دفاع از مهاجم ایرانی این تیم ابراز امیدواری کرد که منتقدین طارمی از جنجال درباره این بازیکن دست بکشند.

به گزارش مشرق، حتی اگر در دو بازی فصل جدید (سوپر جام و هفته نخست) مرتکب هیچ خطایی نشود و هیچ خطایی هم روی او رخ ندهد، اما نام این بازیکن باعث جنجال در یک برنامه تلویزیونی می‌شود. او کسی نیست جز مهدی طارمی که یک بار دیگر جنگ بر سر موافقین و مخالفینش در شبکه‌های پرتغالی به راه افتاده است.

داستان از این قرار است که تیم فوتبال اسپورتینگ اصلی‌ترین رقیب پورتو برای قهرمانی در فصل گذشته، هفته نخست لیگ برتر پرتغال را با تساوی پر گل ۳–۳ برابر براگا آغاز کرد. در دقیقه ۶۲ این مسابقه و در شرایطی که بازی با تساوی ۲–۲ دنبال می‌شد، اسپورتینگ صاحب یک ضربه پنالتی شد.

در این صحنه پدرو گونسالوس، بازیکن اسپورتینگ، در برخورد با نونو سکیرا، مدافع براگا، تعادلش را از دست داد و فابیو ورسیمو، داور بازی، یک خطای پنالتی اعلام کرد. اما پس از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی، مشخص شد برخوردی بین دو بازیکن رخ نداده و قاضی میدان تصمیم خود مبنی بر اعلام پنالتی به سود اسپورتینگ را پس گرفت.

این تصمیم داور و تساوی اسپورتینگ باعث واکنش میگوئل براگا مسئول روابط عمومی این باشگاه شد و او در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی اسپورتینگ رایو-ایکس گفت: من فکر می کنم که فابیو وریسیمو داور خوبی است و تیاگو مارتینز نیز یک داور VAR باتجربه است. امیدوارم این معیار جدید داوری در کل لیگ اعمال شود و تا آخر حفظ شود. فصل گذشته شاهد اعلام برخی از این پنالتی‌ها بر روی مهدی طارمی بودیم. ما با این موضوع موافق هستیم. این معیار جدید است و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم از سوی داور و هم از سوی کمک داور ویدیویی بود.

دهانتان را ببندید و درباره طارمی نظر ندهید!

صحبت‌های مسئول روابط عمومی اسپورتینگ با واکنش هواداران پورتو همراه بود. فصل گذشته بود که بیانیه عجیب و توهین آمیزی علیه طارمی در وب سایت رسمی اسپورتینگ منتشر شد که بازتاب باورنکردنی در رسانه‌های پرتغالی داشت. همین مسئله باعث افزایش حساسیت هواداران پورتو روی اظهارنظر مقامات اسپورتینگ درباره طارمی شده است.

دهانتان را ببندید و درباره طارمی نظر ندهید!

شب گذشته نیز این موضوع در برنامه شبکه تلویزیونی CMTV مطرح شد. رودولفو ریس کاپیتان سابق پورتو در این برنامه حضور پیدا کرد و به دفاع از طارمی پرداخت. او که پیش از این و هفته قبل نیز در همین برنامه تلویزیونی با یکی از کارشناسان پرتغالی به نام مارکو پینا بر سر طارمی وارد مجادله لفظی شده بود، این بار برای دفاع از مهاجم ایرانی به مسئول روابط عمومی اسپورتینگ حمله کرد.

دهانتان را ببندید و درباره طارمی نظر ندهید!
صحبت‌های مسئول روابط عمومی اسپورتینگ با واکنش رودولفو ریس کاپیتان و بازیکن سابق پورتو همراه شد. او که هفته قبل نیز در دفاع از طارمی با کارشناس شبکه پرتغالی وارد درگیری لفظی شده بود، این بار از مخالفین طارمی خواست تا دهان‌شان را ببندند.

رودولفو ریس در این خصوص گفت: من از تصمیم داور VAR در بازی براگا و اسپورتینگ خوشحالم. این باعث می شود که هواداران اسپورتینگ دیگر درباره پنالتی‌هایی که مهدی طارمی می گیرد و او را به شیرجه زدن داخل استخر متهم می کنند، سکوت کنند.

رودولفو در ادامه گفت: بعضی از افرادی که نظر می دهند و طرفدار اسپورتینگ هستند، در مورد طارمی زیاد اظهار نظر می کنند. هر اتفاقی رخ می دهد می گویند این طارمی است و خوشحالم که می‌بینم برخی هواداران اسپورتینگ به‌خاطر او سکوت می کنند و دهان خود را می‌بندند.

دهانتان را ببندید و درباره طارمی نظر ندهید!

رودولفو ریس در صحبت با کانال تلویزیونی CMTV همچنین اشاره کرد تمام کسانی که در دنیای فوتبال کار می کنند می دانند که "همه" ورزشکاران سعی می کنند برای تیم خود پنالتی بگیرند.

همچنین او درباره فشار شدید روی تصمیمات تیم داوری درباره پورتو گفت: "همه بازیکنان در تمام دنیا، اگر بتوانند پنالتی بگیرند، این کار را انجام می‌دهند. این فقط مختص به بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ نیست. حتی بازیکنان منچستریونایتد و آث میلان نیز برای گرفتن پنالتی تلاش می‌کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 19
    این مرتیکه طارمی دیگه داره همه جا رو به گند میکشه
    • مهدی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      10 2
      ببند
  • بنده خدا IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 9
    ما رو بگو که فکر میکردیم فقط ایرونیا بابت از بین بردن تیم ملی از طارمی شاکین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس