ثبت نام رئیس فدراسیون بسکتبال در انتخابات کمیته الپمیک

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: به این قصد ورود کردم که بتوانم با اهدافی که دارم و صحبت‌هایی که با دوستان داشتم، یک سری مسائل و مشکلات را بهتر بر طرف کنیم.

به گزارش مشرق، جواد داوری پس از ثبت نام در پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: حضور در هیئت اجرایی در صورتی مثمر ثمر خواهد بود که باری را از دوش ورزش به خصوص فدراسیون‌های ورزشی بردارد. به این قصد ورود کردم که بتوانم با اهدافی که دارم و صحبت‌هایی که با دوستان داشتم، یک سری مسائل و مشکلات را بهتر بر طرف کنیم. از دوستانی که در مدت بودند و تلاش کردند هم تشکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه روسای فدراسیون‌های تیمی ثبت نام کردند و چقدر حضور حداقل یکی از آنها در هیات اجرایی ضروری است، گفت: حضور آنها خیلی مهم و یک نیاز است. دغدغه‌های رشته‌های تیمی و انفرادی متفاوت است و قطعا حضور نماینده‌ای از این طیف فدراسیون‌ها در هیات اجرایی نیاز است اشتراکات زیادی بین این فدراسیون‌ها است. ما پیک‌های سنگینی داریم و نفرات ما زیاد هستند و مشکلات زیادتر است. نیاز است از هر دو قشر رشته‌های تیمی و انفرادی در هیات اجرایی مهم و یک نیاز است.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه اعضای هیئت اجرایی غیر اینکه بله و خیر بگویند آیا می‌توانند ارتباطاتی برای کمک به کمیته ملی المپیک از جمله جذب منابع مالی داشته باشند، گفت: آنها می‌توانند تاثیرگذار باشند البته بستگی به رئیس کمیته ملی المپیک دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات کمیته برگزار می‌شود یا خیر، گفت: حل این مشکل با وزارت ورزش و مسئولان برگزارکننده انتخابات است. اما امیدواریم انتخابات برگزار شود چون نیاز است. برگزار نشدن انتخابات و طولانی شدن پروسه انتخابات بیش از این، تنش‌ها بیشتر می‌کند و حاشیه‌های زیادتری به ورزش کشور می‌دهد. ضمن این که سال آینده باید برای گرفتن سهمیه‌های المپیک تلاش کنیم و با این حساب انسجام و مشخص شدن تیم کاری کمیته ملی المپیک در نتایج آینده تاثیرگذار خواهد بود.

داوری در پایان تاکید کرد: هرچه انتخابات دیرتر برگزار شود، حواشی بیشتر خواهد بود و فرصت برای نفراتی که به تیم بعدی اضافه خواهند شد، کمتر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس