کد خبر 1429530
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
رئیس جوان برکنار می‌شود؟

آنچه در فدراسیون فوتبال رخ داد و به نوعی باعث برکناری رئیس اسبق این فدراسیون شد، یک تابو شکنی بود که به نظر می‌رسد این بار هم در فدراسیون بسکتبال در حال تکرار شدن است.

به گزارش مشرق، روزی که عزیزی خادم با رای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال از راس این فدراسیون کنار رفت مشخص شد مجمع از چه قدرت و پتانسیلی برخوردار است. قدرتی که در سال منتهی به جام‌جهانی با اقتدار یک فرد را برکنار و شرایط حضور فردی دیگر را بر مسند این فدراسیون مهیا کرد. این بار به نظر می‌رسد بازهم اعضای مجمع یک فدراسیون ورزشی دست به کار شده‌اند تا قدرت خود را به رخ بکشند. فدراسیونی که اتفاقا آن‌هم در راه جام‌جهانی است و در یک سال گذشته با تغییر و تحولات بسیاری همراه بود است.

صحبت از فدراسیون بسکتبال است، فدراسیونی که کمتر از یک سال گذشته رئیس جدید خود را شناخت. فردی از جامعه بسکتبال بوده و ریاست هیات استانی و عضو تیم ملی بسکتبال را هم در کارنامه داشت. جواد داوری در رقابت با سایر مدعیان حضور در این فدراسیون، گوی سبقت را ربود و سکان‌دار فدراسیون شد. هنوز یک سال نشده که مطالبی به گوش می‌رسد که اعضای مجمع در صدد برگزاری مجمع فوق‌العاده بوده و می‌خواهند رئیس جوان را به چالش بکشند، چالشی که شاید همان مسیر فدراسیون فوتبال و برکناری رئیس این فدراسیون را به همراه داشته باشد.

طبق بررسی‌ها این مساله به شکلی جدی در دستور کار اعضای مجمع است اما به نظر می‌رسد هنوز آنها به یک نتیجه کلی نرسیده‌اند و این مساله‌ای است که در روزهای آینده به سرانجام می‌رسد. یا اعضای مجمع بر تصمیم خود مصمم بوده و اقدام به برگزاری مجمع فوق‌العاده می‌کنند و یا فرصتی دوباره به جواد داوری و تیم کاری او خواهند داد.   

فراموش نکنیم که تیم ملی بسکتبال ایران در راه جام‌جهانی است و دو دیدار بسیار مهم و سرنوشت ساز برابر چین و استرالیا را پیش رو دارد. رقابت‌هایی که یا ما را به جام‌جهانی می‌رساند و یا حسرت آن را بر دلمان می‌گذارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس