اگر یحیی با این ریخت و پاش میلیاردی نتیجه نگرفت باید برکنارش کنند!/ خدا کند محبی در استقلال مثل سپاهان باشد/ فکر کنم قلیچ توبه کرده است

پیشکسوت استقلال گفت: در لیگ برتر جدید اگر قرار باشد بین مربیان عصبی یک نفر به عنوان پیشتاز معرفی شود قطعاً یحیی گل محمدی است که فصل قبل هم بارها با داوران به مشکل برخورد و محرومیت‌های زیادی داشت.

به گزارش مشرق، محمد نوری بازیکن اسبق استقلال، درباره ورود استقلال به مسابقات لیگ برتر و بازی هفته اول مقابل تیم سپاهان اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال مقابل سپاهان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

به نظرم یک مسابقه دیدنی و تماشایی خواهد شد. تقابل دو مربی پرتغالی قطعاً بر زیبایی‌های بازی می‌افزاید. معمولاً بازی‌های این دو تیم پر گل و پر افت و خیز بوده که با توجه به نفرات جدید حاضر در هر دو تیم بی شک این بازی هم یکی از مسابقات تماشایی از کار درخواهد آمد.

چطور؟

استقلال با مهره‌هایی مثل محبی و شهباززاده که به خدمت گرفته شرایط خودش را به لحاظ هجومی تقویت کرده. البته ما دوست داریم محمد محبی به استقلال بیاید که برای سپاهان بازی می‌کرد.

نتیجه بازی اول تا چه اندازه برای استقلال مهم است؟

قطعاً استقلال برای برد به میدان می‌رود. ما باید چک اول را محکم بزنیم و سه امتیاز اول را برای کسب قهرمانی در هفته اول بگیریم. ما سال قبل هم با قدرت در هفته‌های اول وارد شدیم و به همین خاطر در هفته‌های آخر در دغدغه کمبود امتیاز نداشتیم. استقلال با قدرت به لیگ می‌آید و هیچ تیمی‌جلودارش نخواهد بود.

به نظر شما کدام بازیکن برای استقلال گلزنی خواهدکرد؟

شهباززاده و پیمان بابایی پتانسیل این کار را دارند. شهباززاده با توجه به جدایی از سپاهان انگیزه زیادی دارد. پیمان بابایی هم یکی از بازیکنان آماده این روزهای تمرینات استقلال است. اگر هم پنالتی بشود قطعاً یامگا آن را گل می‌کند. خدا را شکر تیم ما به اندازه کافی مهاجم دارد.

بیشتر بخوانید:

تلاش استقلال برای حضور محبی مقابل سپاهان

درباره وضعیت دو بازیکن سرباز استقلال در باشگاه ملوان و عدم صدور مجوز خروج شان صحبتی دارید؟

ملوانی‌ها نباید برای استقلال سنگ اندازی کنند. به نظر می‌رسد چون ما هفته دوم با آنها بازی داریم می‌خواهند کاری کنند که مرادمند و یزدانی به استقلال نیایند! این رفتارها درست نیست! ملوان باید مراقب باشد سقوط نکند به همین خاطر تمرکزش را باید بیشتر روی تیم خودش بگذارد.

وحید قلیچ از پیشکسوتان پرسپولیس ادعا کرده ساپینتو بهترین مربی فصل جدید خواهد بود. نظر شما چیست؟

البته ساپینتو کار سختی در پیش دارد. چون استقلال بدون باخت قهرمان شده و با بالاترین امتیاز به این عنوان رسیده سرمربی جدید راه سختی را در پیش دارد. در این باره که وحید قلیچ گفته ساپینتو بهترین مربی میشود هم باید گفت که دیگر کم کم داریم مطمئن می‌شویم که وحید پیج کاملاً استقلالی شده است. شاید هم توبه کرده و دیگر پرسپولیسی نیست! امیدوارم این طور باشد. ولی به طور کلی هم ساپینتو و هم مورایس می‌توانند کاندیدای بهترین مربیان لیگ برتر باشند.

به نظر شما گل محمدی نمی‌تواند در این جمع حضور داشته باشد؟

با توجه به بازیکنان میلیاردی که گل محمدی برای پرسپولیس جذب کرده اگر این مربی نتواند وضعیت پرسپولیس را بهبود ببخشد باید او را کنار بگذارند و ...

فکر می‌کنید بین مربیان لیگ برتری کدامیک را به عنوان عصبی ترین مربی میتوان در فصل پیش رو پیش بینی کرد؟

قطعاً یحیی گل محمدی کاندیدای اول است. او فصل قبل چندین بار با داوران جر و بحث کرد و بعد از چند روز هم او را به کمیته انضباطی احضار کردند و با جریمه و محرومیت مواجه شد. امیدواریم گل محمدی در فصل جدید تمرکزش را روی تیمش بگذارد تا به وضعیت سال قبل دچار نشود. البته حق داشت عصبی باشد. چون هرچه دستور تاکتیکی به پرسپولیس می‌داد تیمش نتیجه نمی‌گرفت. به همین خاطر عصبی می‌شد و یا بیانیه می‌داد یا به سراغ داوران میرفت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Amin IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 0
    باسلام آقای نوری لطفا خفه خون بگیر اول استقلال و سپاهان را نگاه کن بعد وزوز کن در جایگاهی نیستی که در باره پرسپولیس و سرورت آقا یحیی حرف بزنی
    • سیمین IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      4 0
      مهدی فنونی زاده و این نوری فوق العاده روان پریش هستن؛ البته فنونی زاده که بعدش میاد میگه غلط کردم؛ مثل سری قبل و نوری هم که اصلا کسی نمیشناسه.
    • رمضانی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      اگر تو کل فوتبال ایران از ۵ نفر نفرت داشته باشم، اولی قلیچ هست که با ۷۰ سال سن رفته در مورد تتلو و ریحانه پارسا و غیره..‌ نظر میده که شده اسکول مجازی دومی مهدی فنونی هست که بلعکس برادرش آقا مرتضی، کاملا بی شخصیته و از ریش سفیدش خجالت نمیکشه که هر چی به دهنش میاد میگه و سومی همین نوری هست که فوق العاده آدم بیشعور و عقده ای هست که به تمام تیمها حمله میکنه. جالبه که ۱۰ سال بود اصلا آفتابی نمیشد، حالا که یه جام بهشون اهدا کردن اومده داره قارقار میکنه. چقدر شما ۳ تا منفور هستید.
    • مرصاد IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 0
      خدا لعنت کند درویش را که زبان ما را بر علیه عملکرد پرسپولیس باز میکند که این زالوها هم سو استفاده کنند و هر چیزی که دوست دارن بگویند.
    • سینا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      مردک فاسد هر چیز لایق خودشه را به سرورش نسبت میده
  • اسی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    خفه شو عضگل
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      من متولد دهه ۶۰ هستم اما به والله تا امسال اینو نمیشناختم! خیال میکردم لیدر تیم الاستقلاله! چقدر حال بهم زنه مردک بی ادب!
  • سیامک IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    6 0
    باز این روانی زبون باز کرد ، احمق تر از این اون مثلا خبرنگاری که میره سراغ این
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 1
      اولا توهین نکن. دوما ما استقلالی ها اینو به عنوان پیشکسوت قبول نداریم. نمیدونم چه شیطنت رسانه ای هست که اینو و فنونی زاده را میاره میدون تا سخیف بگن خدا میدونه.اینهمه پیشکسوت با شخصیت در استقلال هست. چرا با بهتاش و شاهین بیانی و چنگیز مصاحبه نمیشه؟ این دو در پیت را از کجا میارن؟ برای پاک شدن فوتبال باید این دو نفر را هم تحریم رسانه ای کنند
    • الکیسه IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      اصلا قلیچ رو کسی بعنوان یه پیشکسوت قبول نداره که بخواد قرمز باشه یا آبی😄 چی میزنی آقای نوری که شبیه آقا تقی شدی😀😂😄
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 0
    سرت به تیم خودت باش و بببند .....
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      شخصیت بیمار مثلا خبرنگار را میشه در سوال آخری دید. اینهمه روانشناس که دیوانه معالجه میکنند. این هردو را بدن دست دیوانه درمان کن.
    • قرمزته IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      جالبه که میگه یحیی عصبی ترین مربی است اما غلام شیشلولبند که ترابی رو زد اسم نبرد😂 حالا این مربی جدیدشون روانی ترین مربی این فصل لیگ برتر میشه😀 برید کلیپ های تیمهای قبلی ساپینتو رو ببینید که کاملا روانیه و غیرقابل کنترل. اما خبرنگاری که مشخصه کاملا کیسه ای است چرا این چرندیات را می پرسه که این نوری بی شخصیت این شکلی جواب بده؟ آقای کمیته عنضباطی از همین حالا ببینید کدوم تیم داره شروع میکنه؟؟؟
  • قوی سفید IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    5 2
    تو غلط میکنی در مورد ملوان نظر میدی که چون سقوط نکنه فلان کارو انجام میده تو اصلا چکاره هستی
    • ملوان IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 0
      صدتا مثل تو فدای تیم ریشه دار ملوان باید بشه. یکبار دیگه در مورد ملوان بزرگ بخواهی حرف بزنی ما انزلی چیا می دونیم چطور جوابت را بدیم
    • امیر آرام IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      باز یک راس دیگه از کلوپ شبانه ی شیشتقلال در مورد تیمهای ملوان و پرسپولیس نظر داد." خیلی رو دارید شما کلوپی ها"
  • رمضانی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 2
    اقای نوری امپراطور دلالی یحیی جون اگه ریخت و پاش می کنه پشتش به شیتیل بگیران پس پرده گرمه قبول نداری از پیشکسوت خوشنامشون قلیچ بپرس و سرت را از تاریکخانه دلال بزرگ بیار بیرون
    • رمضانی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 3
      مافیای آبی کل لیگ را فاسد کرده و ریخت و پاش الاستقلال ۳ برابر بیشتر از سایر تیمهاست. بیایید شفاف سازی کنید که کدام تیم خرج بیشتری کرده؟ تیمی که ۹ تا مهاجم آورده یا پرسپولیس؟ حتی سپاهان هم انقدر خرج نکرده.
    • رمضانی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 1
      آقای دو قطبی تشابه اسمیه من رمضانی دشمن فساد و دلالی امثال یحیی و پیروانیم و رمضانی دیگه کارش توهین به امثال قایدی و دفاع ناآگاهانه یا آگاهانه از دلالیسمه
    • IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      0 0
      آقای رمضانی دیدی حالا واقعا دوقطبی هستی؟ البته چیز بدی نیست و قابل درمان هست‌. میگی که من از فساد یحیی و پیروانی میگم و دیگری در مورد قایدی حرف میزنه😂 خوب بنده خدا اگر واقعا اینطور که میگی باشه، اونم میتونه بگه من از فساد استقلال میگم و دیگری در مورد یحیی و پیروانی میگه😅 اینم که شد همون چه فرقی کرد؟؟؟؟؟
  • ناصر اهوازی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 2
    باز این رمضانی دو قطبی پیداش شد😂 بابا با خودت چند چندی!! بالاخره هوادار کدوم تیمی!! کلا رد دادی بنده خدا😆
  • A-R IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    تو خقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس