کد خبر 1406907
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
سردار طاهری

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان، جوان ۲۵ ساله سراوانی پس از ۷۲ ساعت اسارت از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری اظهار کرد: دوازدهم مرداد ماه سال جاری درپی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان "سراوان" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوانی ۲۵ ساله را با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا ربوده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده اش مبلغ ۳ میلیارد ریال در قبال آزادی او درخواست کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام پس از ۳ روز تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از مناطق شهرستان سراوان شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، فرد ربوده شده به آغوش خانواده برگشت و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرد گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس