کارزار حمایت از غزه، در کویت و ترکیه

مردم کویت و ترکیه در حمایت از شهروندان تحت محاصره غزه، کارزاری با شعار «غزه در قلب های ماست» راه اندازی می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان هلال احمر کویت (غیر دولتی) از جمع آوری کمک برای شهروندان محاصره شده، نوار غزه خبر داد.

رئیس هلال احمر کویت در این مورد گفت: هدف از این کارزار کمک به اهالی غزه و کاستن از درد و رنج آنهاست که تحت حملات و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وی افزود: بخشی از وظیفه سازمان هلال احمر در قبال ملت فلسطین تهیه کمک ها و لوازم ضروری، تجهیزات پزشکی، سوخت و موارد ضروری برای شهروندان غزه است. این کارزار در شرایط راه اندازی می شود که ملت فلسطین به ویژه ساکنان نوار غزه در شرایط بسیار دشواری به سر می برند.

همچنین کمیته کمک های بشردوستانه ترکیه نیز کارزار جمع آوری کمک های فوری برای آسیب دیدگان از حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، راه اندازی کرد.

کمیته مذکور در بیانیه ای اعلام کرد که اقدامات لازم برای کمک های فوری به ساکنان نوار غزه انجام شده است و فعالیت ها در این زمینه ادامه دارد.

در این بیانیه آمده است: مقادیری دارو و تجهیزات پزشکی جمع آوری شده و قرار است کمک های نقدی و بسته های غذایی نیز جمع آوری برای نیازمندان در نوار غزه ارسال شود.

گفتنی است، حملات سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت ۴۶ فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر دیگر منجر شده است. در بین این شهدا ۶ کودک فلسطینی نیز دیده می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    قدرت نرم ایران
    • TR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 2
      شما فقط تخریب کردن بلد هستید
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      11 2
      از اینکه پرچم ماه وستاره ساسانیان رو در کامنت استفاده میکنید. ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس