کد خبر 1407505
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
پاسخ فوری استقلال به انتقال خبرساز پرسپولیس/ بازی دو سر برد آبی ها با جذب یک ستاره

آنچه رخ داده را می‌توان یک معامله دوسربرد برای طرفین دانست. قائدی و استقلال در موقعیتی هستند که می‌توانند به یکدیگر کمک کنند.

به گزارش مشرق، به‌نظر می‌رسد شگفتی‌های تابستان دیوانه‌وار فوتبال ایران هیچ نقطه پایانی ندارد. تحرکات باشگاه‌ها برای جذب ستاره‌های جدید همچنان ادامه دارد؛ به‌طوری که عصر جمعه به تک و پاتک پرسپولیس و استقلال گذشت. درست ساعاتی بعد از آنکه سرخ‌ها خبر جذب لوکادیا را اعلام کردند و به‌نوعی تیم‌شان با حضور این مهاجم کامل شد، استقلالی‌ها جواب محکمی به رقیب سنتی دادند و یک‌بار دیگر مهدی قائدی را آبی‌پوش کردند. از مدت‌ها قبل شایعه بازگشت مهاجم بوشهری به این تیم مطرح شده بود؛ ستاره‌ای که یک فصل ناموفق را در الاهلی امارات پشت سر گذاشت و حالا با توافق ۲باشگاه، یک سال به‌صورت قرضی برای استقلال توپ خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

مهدی قایدی به استقلال برگشت

آنچه رخ داده را می‌توان یک معامله دوسربرد برای طرفین دانست. قائدی و استقلال در موقعیتی هستند که می‌توانند به یکدیگر کمک کنند. اگرچه استقلال در این فصل مهاجمان بسیار زیادی دارد و حضور قائدی در کنار امثال کاوه رضایی، سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی، مهدی محبی و... این ترافیک را تشدید می‌کند، اما به هر حال از توانایی‌های قائدی نمی‌توان غافل شد. او اگر خوب باشد، بار بزرگی از روی دوش ساپینتو برمی‌دارد.

در طرف مقابل هم بعد از یک فصل بسیار بد و خروج کامل از مدار فنی، قائدی می‌تواند امیدوار باشد در استقلال احیا شود و به فرم سابق برگردد. او این اواخر به‌راحتی پیراهن تیم ملی را از دست داد، اما حالا شانس آن را دارد که در آخرین لیست‌های قبل از جام‌جهانی دوباره به این تیم برگردد. استقلال می‌تواتد همان جایی باشد که قائدی گمشده در زرق و برق دوبی را به دامان فوتبال برگرداند. اگر همه‌چیز خوب پیش برود، هر دو طرف از این انتقال سود خواهند برد.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    1 0
    آره سه سر برده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس