کد خبر 1407509
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
شایعه عجیب در خصوص مازاد بودن ستاره استقلال/ مشکلات جسمانی و تصمیم ساپینتو در خصوص بازیکن محبوب

طی روزهای گذشته برخی اخبار منتشرشده حکایت از آن داشتند که کاوه رضایی با استقلال تمرین نمی‌کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال درحالی شب گذشته در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت که در این دیدار سجاد شهباززاده به‌عنوان مهاجم اصلی تیمش را همراهی کرد تا نشان دهد در میان خیل مهاجمان آبی‌پوش، بیشتر از سایرین نظر سرمربی این تیم یعنی ساپینتوی پرتغالی را جلب کرده است.

در این بین و با اضافه‌شدن کاوه رضایی به‌عنوان یکی از آخرین مهاجمان اضافه‌شده به استقلال، برخی انتقادها مبنی‌بر این امر که ترافیک زیاد ایجادشده در خطر حمله آبی‌ها می‌تواند تبعات زیادی را در پی داشته باشد، شدت گرفت تا جایی که حتی این گمانه‌زنی هم تقویت شد که احتمالا از بین پنج مهاجم فعلی این تیم و به‌خصوص از بین رمضانی، مطهری و رضایی در روزهای آینده یک نفر به‌طور حتم از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد. ساپینتو اما در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاکید کرد برای موفقیت به همه بازیکنانش ازجمله این تعداد مهاجم نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

مهدی قایدی به استقلال برگشت

طی روزهای گذشته برخی اخبار منتشرشده حکایت از آن داشتند که کاوه رضایی با استقلال تمرین نمی‌کند بنابراین این بازیکن در فهرست مازاد ساپینتو قرار گرفته و جمع آبی‌ها را ترک می‌کند، این درحالی است که طبق پیگیری‌ها اگرچه خبر تمرین‌نکردن رضایی تا تمرین قبل از بازی با سپاهان صحت دارد اما این موضوع ربطی به عملکرد فنی وی پیدا نمی‌کند و فقط مشکل جسمانی باعث شده این مهاجم بلندقد و خوش‌استایل چند روزی را با توصیه پزشکان و مجوز ساپینتو با آبی‌ها تمرین نکند.

درواقع از آنجایی که رضایی دیرتر از سایرین به تمرینات استقلال محلق شده، فشار تمرینات باعث‌شده بدن وی تحلیل رفته و در بازگشت به تهران این بازیکن از نظر جسمانی با مشکلاتی مواجه شود که باعث می‌شود  با تصمیم ساپینتو او دو، سه‌روزی را استراحت کرده و با لباس شخصی در تمرین حاضر شود. نکته قابل‌توجه اینکه البته هنوز کارهای نهایی جهت عقد قرارداد نهایی با کاوه رضایی انجام نشده؛ چراکه برخی نامه‌نگاری‌ها و کارهای اداری در این خصوص باقی مانده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس