کد خبر 1407566
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
تماس ماجدی با دایی برای هدایت تیم ملی فوتبال

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی برای هدایت تیم ملی فوتبال با علی دایی تماس گرفته بود.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان با اشاره به برخی حرکات ملی پوشان در روزهای گذشته اظهار داشت: من زمانی برای قضاوت به سوریه رفته بودم و وقتی فهمیدند از ایران هستم، همه مردم آنجا نام علی دایی را می‌بردند. او را به خاطر تیم ملی می‌شناسند، نه نام باشگاهی. بازیکنان بزرگی مانند علی کریمی، کریم باقری و استیلی و ... هم در کنار دایی حضور داشتند و آیا یک بار رفتار نامتعارف از آنها دیدید؟ یک بار دیدید که بحث کم رنگی بین آنها باشد؟ اگر هم می‌شد خودشان جمع می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر رئیس کمیته داوران درمورد صحنه جنجالی بازی استقلال

وی در مورد اینکه آن زمان شبکه های اجتماعی هم نبود، گفت: به هرحال اینها بازیکنان بزرگی بودند و می‌توانستند برای کشور هزینه زیادی ایجاد کنند، اما همیشه جنتلمن بودند. بازیکنان الان هم خوب و با قابلیت هستند، اما چه کار دارند که چه کسی سرمربی تیم ملی و چه کسی سرپرست فدراسیون است و چه اسپانسری حضور دارد. اجازه دهید مردم از رفتار حرفه‌ای شما خوشحال باشند و در جام جهانی بازی‌های با شکوهی را انجام دهیم و خوشحالی را به مردم بازگردانیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا شما با علی دایی برای سرمربیگری تیم ملی صحبت کردید یا خیر، عنوان کرد: میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون با او تماس گرفت، اما به دلیل رفتار او در فضای مجازی و محافل خصوصی وجود داشت، او قبول نکرد که بیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس