کد خبر 1407890
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
درخشان: پرسپولیس به مهاجم شش دانگ نیاز داشت

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم باید روی ارسال پاس‌های در عمق هم برنامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی‌های نخست لیگ همیشه طوری است که  تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی ندارند و برای همین بازی‌ها در ابتدا با  کیفیت نمی‌شود. با این حال ذوب‌آهن  سعی داشت که بازی را ببندد و بتواند یک مساوی از پرسپولیس بگیرد  که در این امر موفق هم بود. آن‌ها در نیمه اول عملا فرصتی به پرسپولیس ندادند و به خوبی کارهای دفاعی را  انجام  دادند اما بعد از اخراج بازیکن ذوب‌آهن این تیم  دیگر نتوانست روند نیمه نخست خود را ادامه بدهد.

وی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس هم گفت: در نقل‌وانتقالات پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرده که توانسته‌اند روند این تیم را تغییر دهند. در دیدار برابر ذوب‌آهن هم بازیکنانی چون بیرانوند، اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی، گولسیانی و سعید صادقی خوب کار کردند و نشان دادند اگر هماهنگ‌تر شوند، پرسپولیس می‌تواند نمایش بهتری داشته باشد. با این حال فکر می‌کنم هنوز ضعف‌هایی در خط حمله پرسپولیس وجود دارد که امیدوارم با حضور مهاجم هلندی این مشکل برطرف شود و بتواند از بیشتر فرصت‌های بهره لازم را ببرد.

بیشتر بخوانید:

بازیکن ذوب‌آهن: با این قضاوت مقابل پرسپولیس همه ذهن‌ها منحرف می‌شود

او درباره حضور لوکادیا هم گفت: پرسپولیس نیاز به یک مهاجم شش دانگ داشت و فکر می‌کنم لوکادیا همان مهاجم باشد. او در لیگ‌های معتبر بازی کرده و قطعا می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس نسبت به فصل گذشته از نظر نحوه بازی تغییر کرده است یا خیر هم گفت: بله، نوع و شیوه بازی پرسپولیس تغییر کرده است اما مربیان باید بدانند که فقط نباید روی ارسال‌ها حساب کنند و باید برنامه‌ای هم برای عمق خط دفاع حریف داشته باشند و کارهای ترکیبی و پاس‌های در عمق هم بیشتر ارسال کنند.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا برای پرسپولیس شانسی برای قهرمانی قائل است یا خیر هم گفت: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود اما باید از فرصت‌های خود به خوبی استفاده و ضعف‌های خود را برطرف کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجيد IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 1
    ذوب آهن وقتي داره بسته و درگيرانه بازي ميكنه آيا عمقي هست كه باز باشه؟ سه لايه دفاعي توي محوطه جريمه خودشون هستند در اين بازي ها گاهاً شوت ها ميتواند كمك كند كه متاسفانه دو بار تيرك و بارها شوت ها به بازيكنان برخورد كرد و يا راهي اوت شد
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 1
    کاری که باید اول انجام می شد ، بعدا انجام خواهد شد . تعویض سر مربی
  • وحید IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 0
    پرسپولیس امسال هم به جایی نمیرسه. با یک مهاجم که نمیشه. نهایت امسال هم مثل سال گذشتست. به هر حال ما خیلی وقتها با بودن این ازبک 10 نفره خواهیم بود و خوب تیم 10 نفره امید چندانی نداره.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 1
      خدایی داور تمام تلاشش را کرد
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 3
    امسال سپاهان قهرمانه
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 0
    تیمروف با نهایت احترام بعتی عملا ده نفره بودن رد شدکنید بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس