کد خبر 1408024
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش مشرق، پرویز امینی نویسنده و تحلیگر سیاسی در کانال تلگرامی خود متنی با عنوان «سوره و ژورنالیسم اندیشه» را به اشتراک گذاشت.

برنامه سوره؛ فصل کوفه بعد از 14 شب به پایان رسید. برنامه‌ای که از جهات مختلف از ایده تا اجرا و سطح کارشناسی مباحث، موفق بود.

اما فراتر از یک برنامه، سوره توانست یک نمونه قابل‌قبول و البته قابل‌ارتقا از ژورنالیسم اندیشه در سطح مدیوم تلویزیون ارائه کند و تعامل و تعادل مناسبی بین اندیشه و رسانه ایجاد کند که نه با غلبه ژورنالیسم، اندیشه سست و قشری شود و نه با غلبه اندیشه، مخاطب بگریزد. بی‌شک سردبیری و اجرای مؤثر و روان جناب آقای مسعود دیانی نقش مهمی در شکل‌گیری این مهم داشت.

به سهم خود به عنوان یک مخاطب که بخش‌های زیادی از این 14 قسمت را دیدم، از همه عوامل این برنامه تشکر می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 0
    بازی باکلمات مگه اندیشه مجله است که هرکسی طبع خودش روتو تحلیل بگنجونه خط ماخط مبارزه باحاکمیت های مسخ شده وعذاب شده ی الهی است که فسق وفسادرادرهم میشکند وحکومت خداراجاری میکندولاغیر
  • بشیر IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    3 0
    در دورانی که ماجرای عاشورا بیشتر شور است که حقا باید هم باشد ، جای چنین برنامه تحلیلی و با تضارب آرای متخصص های مختلف خالی بود . امید است چنین برنامه های پر مغز باز هم ادامه داشته باشد.
  • سید IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    3 0
    اگر به جای ژورنالیسم بنویسی روزنامه نگاری و به جای مدیوم متوسط، می ترسی مخاطب حالیش نشود یا سواد و دانش تو زیر سؤال برود؟!؟!؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس