کد خبر 1408093
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کوییک

اختلاف بازار ساینا S با کارخانه نیز در حدود ۴۵ میلیون تومان است. در حال حاضر سایپا این خودرو را به قیمت ۱۶۹ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان به فروش می‌رساند.

به گزارش مشرق، کوییک S در ابتدای هفته گذشته ۱۵ مرداد ۲۲۹ میلیون تومان قیمت داشت، اما حالا پس از گذشت هشت روز با کاهش سه میلیون تومانی مواجه شده است. در نخستین روز هفته جاری نیز کوییک ۲۲۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد و در بازار امروز نیز محصول پرفروش سایپا بدون تغییر روی همین سطح ایستادگی کرد.

کوییک S در ابتدای مرداد ماه در حالی میان خریداران و فروشندگان به قیمت ۲۳۸ میلیون تومان دست به دست می‌شد که نسبت به ابتدای تیر ماه افزایش دو میلیون تومانی را نشان می‌داد. اما حالا پس از گذشت ۵۴ روز، کوییک S افت دو میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

 قیمت این خودرو در کارخانه با بازار نیز ۱۸۴ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان است که اختلاف اش با بازار به حدود ۴۱ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت بازار و کارخانه ساینا S

قیمت ساینا S در بازار امروز روی سطح  ۲۱۵ میلیون تومان ایستاد. البته این توقف تغییر پس از افت یک میلیون تومانی روز شنبه اتفاق افتاد. در واقع ساینا S هفته گذشته را با ۲۱۶ میلیون تومان شروع کرد و هفته را با این قیمت به پایان رساند.

۳۱ روز قبل نیز ساینا S حدود ۲۱۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد که از آن زمان تاکنون افت دو میلیون تومانی را به خود دیده است. در ابتدای امسال نیز ساینا S حدود ۱۹۸ میلیون تومان قیمت داشت که در این مدت افزایش ۱۸ میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

اختلاف بازار ساینا S با کارخانه نیز در حدود ۴۵ میلیون تومان است. در حال حاضر سایپا این خودرو را به قیمت ۱۶۹ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان به فروش می‌رساند. در بازار نیز فروشندگان ساینا S را به قیمت ۲۱۵ میلیون تومان می‌فروشند.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    3 0
    فهمیدن تفاوتشون تست هوشه!!!!
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    یک سال دولت سیزدهم و نتیجه تحول در صنعت خودرو = صفر + همان فلاکت و همان بدبختی! احسنت بر وزیر صنعت که توانسته این حقه بازی را به نام تحول و این چرندیات به خورد مردم دهد.
  • مجید IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    حیف اونهمه سختی کشیدن و کار کردن و صبح بیدار شدن و عمر از دست دادن برای بدست آوردن و ذخیر پول که همش برای این ماشین های لگن خرج بشه
  • خانم IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    ساینا خودروی خیلی قشنگیه من بزودی یکی میخرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس