کد خبر 1408183
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۶
تکذیب شد؛ یونایتد قصد فسخ قرارداد رونالدو را ندارد

باشگاه منچستریونایتد شایعات اخیر درباره احتمال فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو در صورت عدم بهبود رفتار او را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو اطلاع داده در صورتی که رفتار او تغییر نکند ممکن است قرارداد ستاره پرتغالی را فسخ کند، این باشگاه شایعات را تکذیب کرد و گفت اساسا چنین موضوعی مطرح نشده است.

در روز شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل برنتفورد عصبانیت رونالدو کاملا مشخص بود. با اینکه هواداران منچستریونایتد برای تماشای بازی خارج از خان تیم‌شان از شهر منچستر به لندن سفر کرده بودند تا در استادیوم خانگی برنتفورد حاضر شوند، رونالدو بدون توجه به ابراز احساسات آنها وارد تونل ورزشگاه شد و اصرار استیو مک‌لارن، دستیار سرمربی تیم، هم بی‌تاثیر بود.

تکذیب خبر جنجالی یونایتد درباره رونالدو

بعد از آن بود که اسکای اسپورتز مدعی شد در صورتی که رفتار رونالدو تغییر نکند ممکن است یونایتد قرارداد ستاره پرتغالی را فسخ کند. اما امروز روزنامه منچستر ایونینگ نیوز به نقل از باشگاه منچستریونایتد این شایعه را تکذیب کرد.

کریستیانو رونالدو تا یک سال دیگر با یونایتد قراردارد دارد و اتفاقا فسخ این قرارداد دقیقا همان چیزی است که ستاره پرتغالی از ابتدای تابستان جاری خواهان آن بوده است. او در طول تابستان بارها از قصد خود برای جدایی از شیاطین سرخ گفت و اکثر رسانه‌ها مدعی بودند علت اصلی عدم تمایل کریستیانو برای بازی با پیراهن یونایتد عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس