کد خبر 1408445
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
بررسی لیست استقلال با چالش آمانوف/ چه کسانی جا را برای قائدی و یزدانی باز می‌کنند؟

باشگاه استقلال برای ثبت نام بازیکنان جدید با چالشی جدی روبرو است.

به گزارش مشرق، بازگشت مهدی قائدی و سیاوش یزدانی به استقلال پس از جذب کاوه رضایی و محمد محبی وضعیت خاصی را در این تیم ایجاد کرد.

در حال حاضر استقلال به جز علیرضا رضایی، سینا سعیدی‌فر، محمدحسین زواری، امید حامدی‌فر، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به عنوان بازیکنان غیر بزرگسال، 22 بازیکن را در لیست بزرگسالان خودش دارد. گفتنی است عزیز بک آمانوف (متولد 30اکتبر 1997 معادل 1376/8/8) با توجه به اینکه ملاک تعیین سهمیه 25 سال تاریخ 1376/10/11 است، جزو سهمیه بزرگسال استقلال خواهد بود. ضمن اینکه نام رودی ژستد نیز هنوز به صورت رسمی از لیست آبی‌ها خارج نشده است.

با توجه به اینکه لیست استقلال پس از توافق با کاوه رضایی و محمد محبی پُر شده بود اکنون قائدی و یزدانی آخرین نفرات اضافه شده به جمع آبی پوشان هستند که باید برای حضورشان در تیم، دو جای خالی ایجاد شود. البته این در حالتی است که ساپینتو تصمیم داشته باشد با همین نفرات به کار خودش ادامه بدهد اما اگر او در پُستی اعلام نیاز کند و باشگاهس بخواهد بازیکن جدیدی را جذب کند باز هم لیست تیم باید خروجی داشته باشد. حتی گفته می‌شود جذب پلی میکر خارجی هم به همین خاطر متوقف شده و فعلا در برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه نیست.

بیشتر بخوانید:

محبی: از تیم ساپینتو یک اخراجی گرفتم و یک گل زدم

طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد لیست خروج استقلال مطرح شده است. سعید مهری، آرمان رمضانی، سجاد شهباززاده و حتی ارسلان مطهری، آمانوف و کاوه رضایی نفراتی هستند که اخبار و شایعات زیادی در مورد جدایی آن‌ها وجود دارد.

از طرفی گفته می‌شود ممکن است سیاوش یزدانی با تصمیم مسئولان باشگاه راهی تیم دیگری شود تا در آینده تصمیم بهتری در مورد این مدافع گرفته شود. در این صورت استقلال تنها نیاز به یک خروجی برای ثبت نام مهدی قائدی دارد اما با توجه به اینکه خط دفاعی تیم نفرات کمتری نسبت به خط حمله دارد، به نظر می‌رسد نیاز ساپینتو به یک مدافع بیشتر است و به همین خاطر گمانه زنی‌ها بیشتر در مورد نفرات بخش هجومی تیم شکل می‌گیرند.

با اینحال هنوز اخبار دقیقی از باشگاه و تصمیم ساپینتو موجود نیست. باید دید که کدام بازیکن یا بازیکنان نقش کمتری در برنامه‌های سرمربی پرتغالی خواهند داشت و جدا می‌شوند تا نفرات جدید بتوانند وارد لیست فصل بیست و دوم شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    حیف پول بیت المال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس