کد خبر 1408998
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
انتقاد تند رونالدو از رسانه‌ها

فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد به شایعات اخیری که درباره جدایی او به گوش می‌رسد واکنش نشان داد و اعلام کرد که به‌زودی حقیقت روشن خواهد شد.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، کریستیانو رونالدو به انتقاد از گمانه زنی‌های که اخیرا درباره او مطرح شد پرداخت.

رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی اخیرا اعلام کردند که رونالدو خودش را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد داده است و از این تیم خواسته است که او را جذب کند.

این فوق ستاره پرتغالی با پستی که در توییتر منتشر کرد به این موضوع واکنش نشان داد. رونالدو تصویری از خود را در کنار ادو اگیره، خبرنگار سرشناس برنامه الچرینگیتو که رابطه بسیار صمیمی با او دارد منتشر کرد و نوشت: حقیقت به زودی در مصاحبه‌ای که با تو خواهم داشت روشن خواهد شد. رسانه‌ها دروغ می‌گویند. من ۱۰۰ خبر جلوی دستم دارم که تنها ۵ خبر آنها درست است.

کریستیانو رونالدو تابستان سال قبل بعد از جدایی از یوونتوس تصمیم گرفت که به لیگ جزیره برگردد تا بار دیگر پیراهن منچستر یونایتد را برتن کند. رونالدو در فصل نخست حضورش عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و بهترین بازیکن و گلزن تیمش انتخاب شد اما از بخت بد او شیاطین سرخ نتایج ناامید کننده‌ای در لیگ جزیره کسب کردند و نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند و همین باعث شده است تا رونالدو خواستار جدایی از این تیم باشد.

رونالدو از وضعیت خود در یونایتد راضی نیست. اریک تن هاخ، سرمربی هلندی جدید شیاطین سرخ تلاش زیادی کرد تا رونالدو را متقاعد به ماندن در تیم کند اما رفتارهای این بازیکن به خوبی نشان می‌دهد که او از ماند راضی نیست.

در نهایت باشگاه منچستر یونایتد هم به نظر می‌رسد که تسلیم خواسته رونالدو شده است و در صورتی که پیشنهاد مناسبی در تابستان دریافت کند این بازیکن پرتغالی را خواهد فروخت.

از اتلتیکو مادرید به عنوان یکی از مشتریان جدی رونالدو یاد می‌شود البته هواداران این تیم اسپانیایی به این انتقال روی خوش نشان نداده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس