هزینه در پرسپولیس اشتباه است/ باقری فقط یک تماشاگر است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم به همین شکل ادامه دهد قطعا نباید انتظار قهرمانی داشته باشیم و تمام هزینه‌ها، پول در جوب ریختن است.

به گزارش مشرق، بهروز رهبری‌فرد در گفت‌وگویی در خصوص نتیجه اولین بازی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: باید باشگاه پرسپولیس بداند که اسامی در فوتبال بازی نمی‌کنند و دلیل موفقیت نیستند. دائما می گویند فلان بازیکن را آوردیم درحالی که عشق به فوتبال و پرسپولیس است که باعث برد، پیروزی و بازی زیبا می‌شود. از طرفی وقتی با هزینه‌های سنگین بازیکنانی را به تیم می‌آورند، انتظارات بالا می‌رود و همه هواداران از بازی اول منتظر یک نتیجه خیلی خوب می‌شوند. به نظرم این اشتباه خودشان است که وضعیت طوری پیش رفته که وقتی قدرت پیروزی ندارند، همه پرسپولیسی‌ها حتی خود من، منتظر تعداد گل بالا بودیم.

وی ادامه داد:‌ تیم ذوب‌آهن با جوانان بی نام و نشان که هزینه قرارداد هایشان گوش عالم را پر نکرده، توانست ۱۰ نفره پرسپولیس را متوقف کند. پس وقتی می‌شود بازیکنان جوان با کیفیت را به تیم‌ آورد که با غیرت تمام تیمشان را یاری دهند، این همه هزینه برای نشان دادن چه چیزی است؟ این که در دقایق پایانی حمله‌ها جان بگیرد و تیم ۱۰ نفره به دفاع برود که چیز عجیب و سختی نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص سرمربی این تیم عنوان کرد: در طول بازی خیلی دقت کردم که ببینم با این همه خرجی که برای خرید بازیکن و رضایت سرمربی تیم انجام شد، تغییری هم در تیم شکل گرفته یا نه اما دقیقا همان فوتبال کسل‌کننده و بدون خلاقیت را که در فصل پیش از شاگردان یحیی گل‌محمدی شاهد بودیم را دیدم. هنری در بازی پرسپولیس دیده نمی‌شود و اگر گلی هم به ثمر برسد، همه از روی حادثه است نه بازی زیبا و تاکتیکی. اگر تیم به همین شکل ادامه دهد قطعا نباید انتظار قهرمانی از آن‌ داشته باشیم و تمام هزینه‌ها، پول دور ریختن است.

رهبری‌فرد افزود: روی نیمکت پرسپولیس هیچ‌کس نیست که در غیاب گل‌محمدی بتواند تیم را مدیریت کند. بهترین شخصیت روی نیمکت کریم باقری است که او هم مثل من که در خانه بازی را تماشا می‌کنم تنها به تماشای بازی می‌نشیند در حالی که باید شخصی باشد که بتواند هیجان و حساسیت بازیکنان را برانگیزد و به بازی جان دوباره ببخشد.

مربی سابق پرسپولیس درباره آینده این تیم در ادامه فصل گفت: با احترام به کادرفنی و هم‌بازی‌های قدیمی خودم باید بگویم که آن‌ها باید کنار بروند و به جای هزینه‌های بالا برای بازیکنان، معلم و استاد خوب به تیم بیاورند تا مربیگری به دست کسی باشد که مثل برانکو شاکله خوبی به تیم بدهد. از وقتی شاکله برانکو به‌هم خورد، پرسپولیس هم از دست رفت و حالا دیگر مدیران باشگاه نباید زمان را از دست بدهند زیرا فرصت‌ آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد و از این به بعد دادن فرصت اضافه باعث می‌شود مثل سال گذشته روند نزولی پیش گرفته شود. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.

رهبری‌فرد تاکید کرد: تا زمان کافی را دارند باید تصمیمات احساسی را کنار بگذارند. تا اینجا تمام بازیکنانی که یحیی خواست را برای او آوردند و در فصل‌های گذشته هم زمان برای آزمون خطا داده شده و حالا دیگر بهانه‌ای نمانده است. اگر تا ۲ یا سه هفته دیگر هم نتایج و روند تیم درست نشود، باید کادرفنی و مربی تغییر کنند. در غیر این صورت باید باز هم دور قهرمانی را خط بکشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 2
    باشه گلم. این مشاوره ها تو مجانی نده. سال های اول بازی تو پرسپولیس خیلی بازیکن خوب و بی حاشیه ای بودی که بهت لقب کاستاکورتا دادن، ولی بعد ... انصافا به جز حاشیه درست کردن چه کار کردی؟ یه بار تیکه به مهدوی کیا میندازی یه بار باقری خوب قبول کن هم از تو بزرگتر بودن تو تاریخ باشگاه هم بهتر. انتقادت باید سازنده باشه نه متلک . دیگه در آستانه 50 سالگی باید برای تیم قابل اتکا باشی.
  • جواد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 2
    والا تا جایی که ما بازی رو دیدیم تیم بالا بازی می کرد و سعی می کرد از حربه های مختلف استفاده کنه. وقتی یک تیم سه لایه دفاع چیده جا برای تاکتیک باقی نمی مونه و طبعا اینطور مواقع کار میره به کناره ها و یا نهایتا شوتزنی که چندین مورد دیدیم تو این بازی. اقای رهبری فرد عزیز... سوئیچ رو بزاری رو ماشین حرکت نمکنه. باید یه راننده بشینه پشت فرمون و استارت بزنه. استارت رو هم مهاجمی میزنه که یحیی از چهل روز پیش خواست و تازه خریدن براش. هافبک خلاق سه تا داره پرسپولیس. کناره ها هم وضعیت خوبی داره. باید یه مهاجم باشه که بتونه کارو دربیاره که تو این بازی نبود. بهتره به جای تخریب بقیه فریاد رو بر سر مدیریت باشگاه زد.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      فریادها را باید بر سر یحیی کشید
  • فرشاد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    یعنی آدمها و فوتبالیستهایی مثل ایشان که همیشه در رسانه ها وراجی میکنند اینقدر نفهمند که بابا تازه بازی اول هست اصلا میشه بگه خودش کدام تیم را در لیگهایی روستایی از دسته 3 به دسته 2 آورده که اینقدر حرف میزند
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 1
    اینم بازیگر شد دُم درآورد
  • TR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    مگه فکر کردید قهرمانی های قبلی رو بازیکنان و مربیان باشگاه به دست آوردن بعد رفتن بابا مسعود دیگه رنگ قهرمانی را نخواهید دید
    • جواد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      1 0
      واقعا مرزهای وقاحت جابجا میشه با این اراجیف
    • TR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      اگه اراجیف هست چطور بعد از رفتن بابا مسعود لنگ قهرمان نشد استقلال قهرمان شد در ضمن مدیر عامل پیشین لنگ تو پخش زنده اعتراف کرده بود لابی گری از لنگ حمایت کرده مخصوصا تو پرونده ترابی مدیر عامل سابق لنگ اعتراف کرد ترابی بازیکن تراکتور بوده لنگ با لابی گری گزفتش
    • آرارات IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      تو فعلا پای اردوغان رو بوس کن تا برسی به تیم بزرگ پرسپولیس قارداش😂
    • TR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      0 0
      لنگ از کی تا حالا شده تیم
    • TR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      0 0
      دیدی اراجیف میگفتی نوکر اردوغان دیدی پرسپولیس باز هم قهرمان شد .می‌گفتید سجادی باغیرت تشکر تشکر.الان داد میزنید سجادی پرسپولیسی اصلأ با خودتون چند چند هستید
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    در جوی ریختن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    تیتر غلط.... ملکه هرچی یادمونه رهبری فردمعترض بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس