کد خبر 1409110
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
دردسر تازه برای متهمان ویلموتس گیت

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد: دستمزد مربیان از حساب فدراسیون‌ها پرداخت نمی‌شود.

به گزارش مشرق، در حالی که یکی از ادعاهای مهدی تاج نامزد انتخاباتی فدراسیون فوتبال پرداخت بدهی ۶ میلیون یورویی این مربی و دستیارانش از محل منابع مالی فدراسیون فوتبال ایران در فیفا بود فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده است به هیچ وجه از محل منابع مالی فدراسیون‌های عضو دستمزد مربیان و همچنین مطالبات بازیکنان پرداخت نخواهد شد.

بر اساس مکاتبات بخش حسابداری فیفا بانک‌های فدراسیون جهانی فوتبال کلیه درخواست‌های مرتبط با پرداخت به مربیان و بازیکنان را در هر سطح و رده‌ای رد می‌کنند.

فیفا در این نامه به فدراسیون‌های عضو اعلام کرده از ارائه هرگونه درخواست به منظور پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان از حساب موجود در فدراسیون جهانی خودداری نمایند چرا که اینگونه درخواست‌ها توسط بانک فیفا مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

گفته می‌شود یکی از دلایلی که باعث اعلام دستورالعمل جدید به فدراسیون های عضو شده جلوگیری از پولشویی و استفاده از منابع مالی فدراسیون‌ها در زمینه توسعه زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذاری در فوتبال پایه، فوتبال بانوان و استعدادیابی است و بر همین اساس فیفا تمایلی به پرداخت منابع مالی فدراسیون‌ها به مربیان و حتی بازیکنان ندارد.

منبع: آخرین خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 5
    منابعی که نشه خرج کرد به چه دردی میخوره؟ پولی که نشه خرجش کرد به چه درد میخوره؟ فیفا دوست داره تحریم ایران رو سخت تر کنه . ایران از فیفا طلب داره ، ولی اون پول رو حتی با درخواست ایران به حساب طلبکاران ایران واریز نمی کنه ، از اون طرف بهترین باشگاههای آسیا رو به بهانه دولتی بودن از لیگ آسیا محروم کردن، کی گفته فیفا این خانه فساد سیاسی نیست؟
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      4 0
      اموال همه عاملان قرار داد ننگین از تاج تا بقیه مصادره و باه بیت المال ریخته شود. هیچ پولی به ویلموتس و استراماچونی ندهید . همه فدراسیونهای ورزشی نما منحل کنید. قدیم که اینهمه ریخت و پاش مافیایی تحت عنوان فوتبال نبود جامعه عادلانه تری داشتتیم. تاج خیلی حرف بزند و طلبکار شود سینه دیوار تیربارانش کنید. علی کریمی هم مثل وریا خیلی دلش به حال مردم سوخته کمتر برق مصرف کند تا فیش میلیونی یکی از ویلاهایش صدای مسئولان را در نیاورد. همه میایاردها تومان پولی را که از سفره انقلاب تحت عنوان فوتبال کثافت خورده پس دهد تا خرج همان بیمارانی شود که مدعی نگران حالشان است. جامعه بی در و پیکر همین میشود که وریا ها کریمی ها و تاج ها مثل زگیل و زالو از هر طرفش آویزان و طلبکارند و مردم نا آگاه برایشان هورا میکشند. ما نیازی به فوتبال نداریم. کشورهایی که فوتبال و سگ ندارند امنیت و آرامش بیشتری دارند.
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      4 0
      کاش یکی پیدا میشد مثل رشدی حق تاج رو میذاشت کف دستش. تو عراق صدام کسی چنین خیانتی میکرد نعششو تو خیابونها میکشیدن همانطور که دو داماد خودشو به دلیل خیانت بعد گردن زدن تو خیابونها کشیدن. هزار بار خائن تر و کثیف تر از معصی همین تاج است. بالاخره به سزات میرسی بیشرف رذل.
  • علی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 0
    این پول باید از حساب تاج و بقیه کارمندانش که در این کار شریک ویلموتس بودند بگیرند چطور از مردم عادی از کوچک ترین چیزها مالیات میگیرند یا از کوچکترین جریمه راهنمایی نمی گذرند بعد میلیارد ی با هم می خوردن دوباره میایند به ریش ملت می خندند وجای بالاتری دوباره شروع میکنند
  • سعید رضایی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 0
    ننگ بر تاج
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    بالاخره یه راهی پیدا میکنن پولو بدن دوباره یه فراخوانی به مردم میدن سرمایه های خود را به بورس یا همچین چیزی بسپرید بعد بالا میکشن پول ویلموتس رو میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس