کد خبر 1409336
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
پای یک آمریکایی دیگر در خرید منچستریونایتد

پس از انتقادهای شدید اخیر علیه مالکیت منچستریونایتد، گلیزرها برای فروش برخی از سهام باشگاه وارد مذاکره شدند.

به گزارش مشرق، منچستریونایتد پس از ۱۰۱ سال در ۲ بازی اول فصل شکست خورد تا بحران در این تیم به اوج خود برسد.

آنها در ۷ بازی اخیر خارج از خانه خود شکست خوردند و مشخص نیست وضعیت رونالدو چگونه دنبال شود.

پس از شکست تحقیرآمیز مقابل برنتفورد، اسطوره‌ها و طرفداران منچستریونایتد شدیدا علیه گلیزرها انتقاد کردند و مدعی شدند که هر چه سریع‌تر میلیاردرهای آمریکایی باید تیم را ترک کنند. هشتگ Glazer Out به یکی از ترندهای این هفته لیگ برتر بدل شد و همه از بی‌کفایتی خانواده آمریکایی در جمع شیاطین سرخ صحبت کردند.

پای یک آمریکایی دیگر در خرید منچستریونایتد

امروز نشریه دیلی میل گزارشی در خصوص فروش احتمالی برخی از سهام‌های منچستریونایتد توسط گلیزرها خبر داد. دیلی میل نوشت: خانواده گلیزر در حال مذاکره اختصاصی با شرکتی آمریکایی به نام «مدیریت آپولو» که در زمینه مبادلات سهام اختصاصی، سرمایه گذاری املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری خطر پذیر کار می‌کند، است تا بخش کوچکی از سهام این باشگاه را به آنها بفروشد.

نشریه انگلیسی البته نوشت که گلیزرها به هیچ وجه قصد ندارد که کنترل باشگاه را به شخصی دیگر بسپارند ولی گفته می‌شود که برخی از افراد خانواده گلیزر از این باشگاه قصد رفتن دارند.

از طرف دیگر رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که « سر جیم راتکلیف»، ثروتمندترین فرد بریتانیا نیز خواهان خرید منچستریونایتد است.

منچستریونایتد دوشنبه آتی در اولدترافورد میزبان لیورپول است و بسیاری معتقدند که تیمِ تن‌هاگ می‌تواند یک شکست سنگین دیگر را تجربه کند. بسیاری از هواداران در فضای مجازی پویشی به راه انداختند که به خاطر اعتراض به گلیزرها در این بازی جمع نشوند و اولدترافورد در میزبانی مقابل لیورپول، بزرگترین رقیب‌ آنها خالی بماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس