کد خبر 1409954
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
تصادف

رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم اعلام کرد: حرکات نمایشی راننده یک دستگاه خودرو در ساحل جزیره ناز این شهرستان، ۲ کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش مشرق، دکتر محمدرضا اسلامی رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم اظهار داشت: این حادثه مرگبار و خونین عصر جمعه (بیست و هشتم مرداد جاری) در ساحل جزایر ناز در ۲۲ کیلومتری شهر قشم رخ داده است.

وی توضیح داد: علت این حادثه در دست بررسی است.

متاسفانه در جریان این حادثه دو جوان ۱۶ و ۲۱ ساله جان خود را از دست دادند و سه مصدوم دیگر این حادثه نیز که با استفاده از خودروهای شخصی به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم منتقل شده بودند، پس از چند ساعت بستری شدن در بیمارستان و بررسی هر گونه آسیب دیدگی احتمالی و ضربه (تروما) از حادثه یادشده با شرایط مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس