کد خبر 1409998
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
طارمی به دنبال انتقام از اسپورتینگ

تیم‌های پورتو و اسپورتینگ در هفته سوم لیگ به مصاف هم می روند و مهدی طارمی انگیزه‌های زیادی برای انتقام از سبز و سفیدها دارد.

به گزارش مشرق، حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ پرتغال بامداد یکشنبه بین تیم‌های پورتو و اسپورتینگ لیسبون در ورزشگاه دراگو برگزار می‌شود. این دیدار از گذشته‌ها دارای حساسیت‌های فراوانی بوده اما اتفاقات فصل گذشته باعث شد تا این بازی برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو حساسیت‌ دوچندان داشته باشد.

سایت باشگاه اسپورتینگ لیسبون در فصل گذشته با اشاره به پنالتی‌هایی که طارمی در بازی‌های مختلف برای پورتو می‌گیرد با عباراتی همچون «یک مار افسونگر واقعی» و «یک ایرانی که همیشه آماده رفتن و اجرای ترفندهای سیرک است» به او توهین کرد.

البته باشگاه پورتو با انتشار بیانیه‌ای با تیتر «طارمی، تو شاهزاده پارسی ما هستی» به حمایت همه‌جانبه از مهاجم ایرانی خود پرداخت اما خود طارمی نیز با گلزنی‌های متعدد خود در لیگ پرتغال و نشان دادن علامت سکوت به لیسبونی‌ها توانست جوابی محکم به آن‌ها بدهد.

پورتو در فصل گذشته موفق شد قهرمانی لیگ پرتغال را از چنگ اسپورتینگ در بیاورد و حالا امسال این دو تیم در ایستگاه سوم لیگ به یکدیگر برخورد کرده‌اند. بدون شک طارمی بی‌صبرانه منتظر این دیدار بوده و حالا این فرصت بسیار مناسبی است تا او شیرها (لقب تیم اسپورتینگ) را شکار کند.

طارمی به دنبال انتقام از اسپورتینگ

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس