کد خبر 1410364
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
تلاش پرسپولیس برای جلوگیری از یک اتفاق تلخ

به احتمال فراوان مرتضی پورعلی‌گنجی برای سومین هفته متوالی غایب بزرگ پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی گنجی مدافع جدید پرسپولیس هفته اول را به دلیل صادر نشدن کارت بازی و همچنین محرومیت به دلیل اخراج در آخرین بازی که در لیگ برتر داشته از دست داد. مرتضی دیدار مقابل فولاد را هم به دلیل صادر نشدن آی تی سی از دست داد و به احتمال زیاد در دیدار مقابل آلومینیوم اراک هم غایب خواهد بود.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که یکی از وکلای حقوقی ادعای جالبی را مطرح کرد که خبر بدی برای پرسپولیس و مدافع ملی پوش این تیم محسوب می‌شود. این وکیل مدعی شد طبق قانون، محرومیت بازیکن باید بعد از صدور کارت بازی محاسبه شود.

در واقع الان که آی‌تی‌سی پورعلی گنجی قبل از بازی هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک هم صادر شده، این بازیکن امکان همراهی پرسپولیس را ندارد و در آن دیدار باید محرومیت یک جلسه ای خود را پشت سر بگذارد.

اتفاقی که ضربه بزرگی برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود و باعث می‌شود، برای سومین بازی متوالی نتوانند از مدافع اصلی خودشان استفاده کنند. طبق پیگیری‌ها ادعای این وکیل صحت دارد و حتی یکی از اعضای کمیته انضباطی هم این موضوع را تایید کرد.

با این حال باشگاه پرسپولیس می‌خواهد تلاش کند تا در صورتیکه قانون اجازه دهد، پورعلی گنجی در دیدار مقابل آلومینیوم بازی کند ولی احتمال حضور این بازیکن در دیدار جمعه پرسپولیس بسیار ضعیف است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس