قهرمانان فصل گذشته در قامت مدعی/ شروع خوب مدافعان قهرمانی در هفته های نخست شروع لیگ‌ها

عملکرد خوب مدافعان قهرمانی در لیگ‌های معتبر اروپایی، خبر از جذابیت این فصل فوتبال اروپا می‌دهد.

سرویس ورزش مشرق _ حدود دو یا سه هفته از شروع رقابت‌ تیم‌ها در لیگ‌های اروپایی می‌گذرد. به دلیل وجود جام‌جهانی در میانه‌های فصل، تنور رقابت در لیگ‌های مختلف داغ شده است و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. در نتیجه کیفیت بازی‌ها در این چند هفته بالا رفته و برخی از قهرمانان فصل گذشته لیگ‌های اروپایی را دچار چالش کرده‌ است.

 عملکرد قهرمانان فصل گذشته لیگ‌های معتبر اروپایی در این چند هفته بررسی کردیم تا ببینیم کدام یک از قهرمانان همچنان در قامت مدعی در ظاهر شدند.

بایرن مونیخ _ بوندسلیگای آلمان

به نظر می‌رسد که باواریایی‌ها این فصل هم با چالش جدی در بوندسلیگا روبرو نباشند. شاگردان ناگلزمان در سه دیدار ابتدایی خود در لیگ هر سه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند. بایرنی‌ها در ۳ بازی ابتدایی خود ۱۵ گل به ثمر رساندند. این در حالی است که رقبا در این سه هفته فقط یک بار موفق به باز کردن دروازه نویر شده‌اند.

قهرمانان در قامت مدعی/ شروع خوب مدافعان قهرمانی در هفته‌های نخست لیگ

پاریسن ژرمن _ لوشامپیونه فرانسه

قهرمان فصل گذشته لیگ یک فرانسه این فصل نیز شروع طوفانی داشت. تیم نفتی فرانسه که با خریدهای خوب خود در این دو فصل تیم رویایی ساخته، همه بازی‌های خود را در سه هفته نخست رقابت‌های لوشامپیونه با پیروزی به پایان رساند. قرمز و آبی‌های شهر پاریس که به تازگی مربی خود را تغییر دادند تا به اینجا آمار ۱۷ گل زده و سه گل خورده در لیگ به ثبت رسانده‌اند. نکته قابل توجه درباره سه بازی نخست پاریس، پیروزی با حداقل ۵ گل زده در هر مسابقه است. یاران مسی موفق شدند در هر بازی حداقل ۵ گل را به ثمر برسانند و با اقتدار رقیبان خود را شکست دهند.

قهرمانان در قامت مدعی/ شروع خوب مدافعان قهرمانی در هفته‌های نخست لیگ

رئال مادرید _ لالیگای اسپانیا

لالیگای اسپانیا بر خلاف لوشامپیونه و بوندسلیگا، تنها دو هفته از شروع رقابتش می‌گذرد. رئال مادرید در هفته نخست در برابر آلمریا به میدان رفت. کهکشانی‌ها که ابتدا حریف را دست کم گرفتند با یک گل عقب افتادند ولی در ادامه با تدابیر آنچلوتی و تعویض‌های طلایی این مربی ۶۳ ساله بازی باخته را با پیروزی عوض کردند.

رئالی‌ها در هفته دوم به مصاف سلتاویگو رفتند. شاگردان آنچلوتی که از بازی نخست درس خوبی گرفتند، این بار با اقتدار حاضر شدند و با نتیجه ۴ بر یک آبی‌های شهر ویگو را در هم کوبیدند. در حال حاضر رئال‌مادرید با کسب ۶ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت ویارئال در رده دوم جدول رده بنده‌ی لالیگا قرار گرفته است.

قهرمانان در قامت مدعی/ شروع خوب مدافعان قهرمانی در هفته‌های نخست لیگ

منچسترسیتی _ لیگ برتر انگلیس

هیجان در لیگ برتر انگلیس در همین هفته‌های نخست به اوج خود رسیده است. از همین ابتدا کورس قهرمانی در لیگ داغ شده است. منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس در دوره گذشته بر خلاف تیم همشهری خود، در دو هفته اول لیگ شروع فوق العاده‌ای داشتند و توانستند با دو پیروزی دو و چهار گله برابر وستهم و بورنموث به برتری برسند.

اما شاگردان گواردیولا در دیدار سوم خود برابر نیوکاسل دچار مشکل شدند. آنها در یک بازی تماشایی با نتیجه ۳ بر ۳ به تساوی رسیدند، تا دیدار تیم‌های نفتی لیگ جزیره بدون برنده باشد. سیتیزن‌ها هم اکنون با دو پیروزی و یک تساوی، ۹ گل زده و سه گل خورده، با ۷ امتیاز پس از آرسنال در رده دوم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار دارند.

قهرمانان در قامت مدعی/ شروع خوب مدافعان قهرمانی در هفته‌های نخست لیگ

میلان _ سری A ایتالیا

قرمز و مشکی پوشان شهر میلان در بازی نخست خود برابر اودینزه عالی ظاهر شدند و با کامبک دیدنی در حالی که از رقیب خود عقب بودند، با نتیجه ۴ – ۲ پیروز میدان شدند. سپس میلان در هفته دوم، در برگامو برابر تیم قدرتمند آتالانتا صف‌آرایی کرد ولی نتوانست از سد رقیب قدرتمند خود عبور کند و بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

روسونری با با چهار امتیاز پس از یوونتوس در رده پنجم سری A ایتالیا قرار دارد.

قهرمانان در قامت مدعی/ شروع خوب مدافعان قهرمانی در هفته‌های نخست لیگ

بررسی عملکرد تیم‌های قهرمان در هفته‌های اول شروع لیگ، خبر از جذابیت بالای این فصل لیگ‌های اروپایی می‌دهد. هیچکدام از مدافعان قهرمانی در هفته‌های نخست تن به شکست ندادند و آمار بالای گلزنی مدعیان نشان دهنده جذابیت این فصل لیگ‌ها می‌باشد. مدافعان عنوان قهرمانی شروع نسبتا خوبی داشتند و نشان دادند که بازهم برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس