کد خبر 1410713
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
اوپو واچ

ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ به عنوان نخستین ساعت هوشمند مجهز به تراشه‌ی Snapdragon W۵ Gen ۱ دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، شرکت چینی اوپو امروز به‌طور رسمی تاریخ رونمایی اوپو واچ ۳ (Oppo Watch ۳ ) را که نخستین ساعت هوشمند دارای تراشه‌ی Snapdragon W۵ Gen ۱ است، اعلام کرد. شرکت کوالکام ماه گذشته‌ی میلادی تراشه‌ی Snapdragon W۵ Gen ۱ را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد و بعد از گذشت مدتی کوتاه اوپو اعلام کرد که ساعت‌های سری اوپو واچ ۳ (Oppo Watch ۳) با این تراشه دردسترس خریداران و مشتریان قرار خواهد گرفت. براساس نوشته‌ی گیزموچاینا، برند چینی اوپو به‌طور رسمی اعلام کرده است که ساعت‌های جدیدش را روز ۱۰ آگوست سال جاری میلادی (۲۰۲۲) برابربا ۱۹ مردادماه جاری معرفی خواهد کرد.

معرفی دوربین هوشمند  Zhimei Life

در این مراسم ساعت اوپو واچ ۳ دوربین هوشمند Zhimei Life نیز رونمایی خواهد شد.

ایوان بلس، افشاگر اخبار حوزه‌ی، رندرها و تصاویر واقعی اوپو واچ ۳ را فاش کرده است. ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ مجهز به نمایشگری با لبه‌ی خمیده است. براساس شایعات، این ساعت از نمایشگر ۱.۹۱ اینچ AMOLED با تکنولوژی LTPO بهره می‌برد.

طراحی اوپو واچ ۳ با تراشه‌ی جدید +عکس

بدنه‌ی اوپو واچ ۳

ظاهرا ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ دارای بدنه‌ای متالیک است و مانند ساعت‌های هوشمند اپل، در حاشیه‌ی خود از دکمه‌ای چرخان بهره می‌برد. بدنه‌ی ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ در ۲ رنگ‌ مشکی و نقره‌ای و همچنین بندهای ساعت در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای روانه‌ی بازار می‌شود.

ساعت هوشمند اوپو علاوه‌بر پردازنده‌ی جدید کوالکام از پردازنده‌ی دیگری موسوم به Apollo ۴ Plus نیز استفاده می‌کند. البته هنوز ظرفیت باتری ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ مشخص نیست، با وجود این‌، شنیده‌ها حاکی است که این ساعت بین ۵ تا ۱۵ روز، البته با توجه به نوع استفاده، شارژدهی خواهد داشت.

قابلیت‌های مختلف اوپو واچ ۳

ممکن است ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ یک‌سری قابلیت‌ها مانند نظارت روی ضربان قلب، نظارت روی سطح اکسیژن خون، ثبت نوار قلب،GPS ،NFC  و پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی ارائه کند. ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ احتمالاً تا فشار ۵ اتمسفر در مقابل نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

البته براساس شایعات که تاکنون تاییدنشده است، شماره‌ مدل‌های OWW۲۱۱ و OWW۲۱۲ و OWW۲۱۳ را به ساعت‌های سری اوپو واچ ۳ مرتبط دانسته‌اند.

طراحی اوپو واچ ۳ با تراشه‌ی جدید +عکس

نگاهی دیگر به قابلیت‌های ساعت جدید اوپو

همان‌طور که گفته شد ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ تا فشار ۵ اتمسفر در مقابل نفوذ آب مقاوم است. این قابلیت‌ یکی از ویژگی‌های مهم این محصول اوپو محسوب می‌شود زیرا این محصول تا فشار ۵ اتمسفر در برابر عوارض آب مقاوم خواهد بود و کاربر با خیال آسوده می‌تواند از این محصول البته تا فشار یادشده استفاده کند بدون آن‌که صدمه‌ای به این وسیله وارد آید.

البته این ساعت قابلیت‌های دیگری مثل نظارت روی ضربان قلب، نظارت روی سطح اکسیژن خون و ثبت نوار قلب نیز به همراه دارد. این ساعت با تنوعی از قابلیت‌ها می‌تواند طیف زیادی از کاربران را به خود جذب کند.

برای مثال خیلی از بیماران و حتی افراد سالم به دستگاه‌ها و قابلیت‌هایی مثل نظارت روی ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون نیاز مبرم دارند و ممکن است هر روز به این نوع دستگاه‌ها احتیاج داشته باشند.

معمولا این دستگاه‌ها قبلا فقط در درمانگاه‌ها، بیمارستان و مطب‌ها وجود داشت ولی اکنون ساعت‌های هوشمند می‌توانند این قابلیت‌ها را در هر زمان و مکان دردسترس کاربران قرار دهند.

منبع:گیزموچاینا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    فقط سیکو 5، یه عمر کار میکنه، نه باطری میخواد و نه هیچی، خرکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس