قتل هولناک زن فردیسی توسط همسرش

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: پس از چندین ماه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، سرانجام مرد فردیسی به قتل و سوزاندن جسد همسرش اقرار کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی یک خانم ۳۹ ساله توسط بستگانش به پلیس فردیس، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که در روزه مفقود شدن نامبرده، همسر او نیز با عجله از منزل خارج شده و اطلاعی از او در اختیار اطرافیان نیست.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه دستور توقیف خودرو این شخص از مراجع قضائی دریافت و در سامانه‌های پلیس ثبت گردید، گفت: در ادامه پس از چندین روز خودرو متهم در استان قزوین توقیف و متهم در حین انجام مراحل قانونی توسط پلیس آگاهی فردیس دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با وجود اینکه متهم در تحقیقات اولیه منکر انجام هرگونه جنایت بود، اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف باز کرد و به قتل همسرش با ضربات چاقو و انتقال جسد او به بیابان و سوزاندن آن اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از اختلافات خانوادگی با مراجعه به مشاور و اندکی سعه صدر قابل حل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • هوشنگ IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    10 5
    هشدار قبل از خروج از منزل حتما خودتونو با چاقو اسلحه پنجه بوکس فولادی اسپری فلفل شمشیر مجهز کنید دستبند فولادی هم برای بستن دست جانی بد نیست
    • NL ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 1
      ایشاالله که به انجا کشیده نمیشه آنونجاکه مجهز بایدبری بیرون بااین آلات قتاله بعضی ایالت های امریکاهاست که مدارسشون هم امنیت جانی ندارند،ایران خداراشکرامنیت هست چون مردمان سرزمینمان اعتقادات مذهبی دارند این افراد قاتل وسارق وارازل واوباش بی خداهم بااقتداری که پلیس نشون داده شرشون بزودی ازروی زمین محو میشه چوب خدابیصداست نمونه اش همین آدمک زیرزمین میرفت پیداش می کردند
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      چی میگی
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      آلبانی
    • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      هوش هنگ هوش هنگ
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    خوبه که من "خر ندارم، از کاه و یونجه اش خبر ندارم"
  • عبدالله IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    5 3
    همه این ها نتیجه دوری از خداست... به سوی خدا برگردیم تا زندگی هایمان بوی سعادت و خوشبختی بگیرند...
  • US ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 1
    تا حالا دقت کردی دختر توئیتری که از گردی صورتش شروع میکنه بهش ضریب میدین کم کم چادرو میبوسه میزاره کنار تا تهش میره عاره مگه نمی دونی اینا رو برده رسانه کردن
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 1
    مشاوره خانواده، چطور میخواد مسائل رو حل کنه! اقایی پلیس، نمیشه در رابطه با دین هم صحبت کنید! بگید دین چه تاثیر در زندیگی و اتحاد جامعه داره و همه نسبت به هم داره! بگید! اگر پلیس و دادگاه مسئله پیش امد فوری خودشون رو برسون اونجا و مانع بشن،می تونه از بحران چطوری جلوگیری کنه! وظایف مردم جامعه رو بگید! که اگر جامعه بیشتر باهم جمع باشن! و هرکس هوای دیگری رو داشته باشه و از حال و روزش باخبر باشه، این اتفاقات کمتر می افته! یا ضد سیستم خانه ها اپارتمانی صحبت کنید! مسائل و ریشه ها رو بگید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس