کد خبر 1411358
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
سه تیم راه‌یافته به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

با برگزاری سه مسابقه از پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، سه تیم راه‌یافته به مرحله گروهی این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات برگشت دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه‌شب برگزار شد و سه تیم سهمیه حضور در مرحله گروهی مسابقات را به دست آوردند.

بنفیکا پرتغال در خانه خود با نتیجه سه بر صفر دینامو کیف اوکراین را شکست داد تا با پیروزی پنج بر صفر در مجموع ۲ بازی، به مرحله گروهی برسد.

ویکتوریا پلژن جمهوری چک هم ۲ بر یک قره باغ جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت و با توجه به تساوی بدون گل مسابقه رفت، راهی دور بعدی مسابقات شد.

مکابی رژیم صهیونیستی که در بازی رفت با نتیجه سه بر ۲ ستاره سرخ صربستان را شکست داده بود، در بازی برگشت هم به تساوی ۲ بر ۲ با این تیم رسید و با پیروزی پنج بر چهار در مجموع ۲ بازی، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

امشب و در ادامه این مسابقات، ترابزون اسپور ترکیه در خانه خود با کپنهاگن دانمارک روبرو می‌شود. بازی رفت با برتری ۲ بر یک تیم دانمارکی به پایان رسیده است.

دینامو زاگرب کرواسی هم با بودو گلیمت نروژ روبرو می‌شود. نماینده نروژ در بازی رفت یک بر صفر پیروز شد. صادق محرمی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در تیم دینامو زاگرب بازی می‌کند.

آیندهوون هلند و گلاسکو رنجرز اسکاتلند هم در حالی که در بازی رفت به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند، امشب برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس