کد خبر 1411516
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
فوق ستاره پرتغالی به دنبال بازی در بوندسلیگا

بورسیا دورتموند یکی از گزینه‌های جذاب پیش روی رونالدو است تا او بتواند پس از بازی در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا، بازی در آلمان را هم تجربه کند؛ یک انتقال هیجان‌انگیز که عملی شدن آن سخت به نظر می‌رسد.

به گزارش مشرق، هر چه به ۱۰ شهریور و پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات زیادی درباره رونالدو که به دنبال جدایی از منچستریونایتد است، به گوش می‌رسد.

در تازه‌ترین خبر در این باره، امروز سایت گل از بورسیا دورتموند به عنوان یکی از گزینه‌های جذابی که پیش روی فوق ستاره پرتغالی است، نام برد.

حضور دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا یک امتیاز مثبت است که می‌تواند سبب شود تا رونالدو برای حضور در بوندس‌لیگا وسوسه شود. با این حال گفته می‌شود پرداخت های بسیاری از حامیان مالی پرتغالی رونالدو به حضور این فوق ستاره در لیگ برتر انگلیس بستگی دارد.

البته طبق این گزارش، CR۷ مایل بود در دورتموند دستمزد خود را در مقایسه با ۲۹ میلیون یورویی که سالانه در یونایتد می‌گیرد، کاهش دهد.

علاوه بر این، گفته می‌شود رونالدو وسوسه شده که بتواند بازی در بوندسلیگا را به عنوان چهارمین لیگ برتر اروپا پس از لیگ برتر، لالیگا و سری‌آ، تجربه کند. همچنین چشم‌انداز جالبی برای CR۷ بود که بتواند هفته به هفته در فضای تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک بازی کند.

با این حال تا اول سپتامبر(۱۰ شهریور) باید منتظر ماند و دید بالاخره رونالدو چه تصمیمی می‌گیرد؛ در لیگ جزیره ‌می‌ماند یا به تیم جدیدی نقلِ مکان می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس