لاپید: مخالف توافق با ایران نیستیم ولی توافق فعلی، بد است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی ها علیه ایران که ناشی از شدت هراس از توافق احتمالی برای لغو تحریم ها است، مدعی شد که مخالف توافق با ایران نیست ولی توافق کنونی، بد است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر یاوه گوئی های خود را علیه برنامه هسته‌ای و مذاکرات لغو تحریم‌های ایران تکرار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در نشستی خبری با حضور خبرنگاران خارجی علیه ایران لفاظی می‌کرد، گفت: ما مخالف توافق با ایران نیستیم اما مخالف توافق فعلی هستیم، زیرا این توافق بد است و استانداردهای تعیین شده توسط خود جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را ندارد.

لاپید که نخست وزیر تنها دارنده سلاح هسته‌ای در خاورمیانه است، افزود: اگر توافقی که با تهران آماده می‌کنند امضا شود، اسرائیل به آن پایبند نخواهد بود و ما برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته‌ای تلاش خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی که به انجام اقدامات تروریستی و جنایتکارانه علیه ملت فلسطین و بی ثبات کردن منطقه شهرت دارد، مدعی شد: توافقی که اکنون مطرح است، سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار را در اختیار ایران قرار خواهد تا از آن برای بی ثبات کردن خاورمیانه استفاده کند. برداشتن فراگیر تحریم‌ها علیه ایران در همه بخش‌ها مثل بانک‌ها و سایر نهادهای مالی مندرج در فهرست حامیان مالی تروریسم، یعنی ایران در زمینه پولشوئی دیگر هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت و به این ترتیب به سایر کشورها برای دور زدن تحریم‌هایشان کمک خواهد کرد.

این اظهارات لاپید در حالی است که تحرکات مقامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر علیه برنامه هسته‌ای و مذاکرات لغو تحریم‌های ایران شدت گرفته است و در همین راستا، وزیر جنگ این رژیم به آمریکا سفر کرده است تا در مسیر توافق احتمالی با ایران سنگ اندازی کند.

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که سفر گانتز همزمان با نزدیک بودن اعلام تصمیم آمریکا درباره توافق هسته‌ای با ایران انجام می‌شود که انتظار می‌رود طی روزهای آتی اعلام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    هرچقدرم پول ازاد بشه باید در بخشها کلیدی هزینه شود مثل کشاورزی پتروپالایشگاه ریل جاده مسکن ایتی هوافضا ...
  • mojtaba SE ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    مزدور فاشیستهای انگلیسی زبان باید یک چیزی بگه ,که شما عقب افتاده ها فکر کنید "اسرائیل"تصمیم میگیره ,نه فاشیستهای سنای امریکا..
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    شکست خوردند دارند ماله کشی میکنن
  • ناشناس IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    چقدر نظرات مخالف صهیونیستها و وهابیون راجع به احیای برجام شبیه
  • CH ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    به جهنم که موافق نیستید. موافق بودن و نبودنتان در تعیین سیاست ما تاثیری ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس