کد خبر 1411674
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
نیروهای رژیم صهیونیستی ۱۳ فلسطینی را دستگیر کردند

منابع خبری از دستگیری ۱۳ جوان فلسطینی در جریان یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطقی از کرانه باختری و شهر قدس خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع محلی بامداد پنجشنبه به شبکه «العربی الجدید» گفتند: در حالیکه نیروهای رژیم اشغالگر قدس عملیات دستگیری را در چندین منطقه در کرانه باختری آغاز کردند درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت فلسطینی و نظامیان صهیونیستی در اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری رخ داد.  

به گفته این منابع، این درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین و چندین خانه یورش بردند و در پی آن ده‌ها فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند. 

«منتصر سمور» مدیر باشگاه اسرای فلسطینی در جنین به العربی الجدید گفت که نیروهای اشغالگر اسرائیل سحرگاه پنجشنبه پس از یورش به اردوگاه جنین سه جوان فلسطینی از جمله «عماد عمر ابو الهیجا» اسیر تازه آزاد شده و «عصام أبو خلیفة» و «صهیب عیسی» را دستگیر کردند. 

آن‌ها همچنین «مجدی حویل» و «کاظم حویل» را دستگیر اما پس از مدتی آن‌ها را آزاد کردند.  

نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنین دو اسیر تازه آزاد شده به نام‌های «منتصر الشنار» و «عونی الشهیر» و «عاصم الکعبی» از شهر البیره در نزدیکی رام الله در کرانه باختری را پس از یورش به منازل آن‌ها در شهر نابلس دستگیر کردند. 

علاوه بر این، نیروهای اشغالگر اسرائیل در بحبوحه درگیری بین جوانان و این نیروها به شهر «بیت ریما» در شمال غربی رام الله یورش بردند و ۲ اسیر تازه آزاد شده به نام‌های «احمد حجاج الریماوی» و «مصطفی نخله» از اردوگاه الجلزون در شمال رام الله را دستگیر کردند. 

اشغالگران همچنین در جریان درگیری با جوانان، جوان فلسطینی دیگر به نام «محمد حماد» از شهر سلواد در شرق رام الله را دستگیر کردند. 

بر اساس این گزارش، در جریان این درگیری‌ها همچنین «محمد مصطفی النجار» از اردوگاه العزه، در شمال بیت لحم در جنوب کرانه باختری و یک جوان فلسطینی دیگر به نام «محمد طه» از شهر قطنه در شمال غربی شهر قدس دستگیر شد. 

شب گذشته نیز در جریان شلیک گاز اشک‌آور به سمت فلسطینی‌ها و خانه‌های آن‌ها در اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل در جنوب کرانه باختری چندین فلسطینی دچار خفگی شدند. 

از سوی دیگر ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست نیز روز چهارشنبه به صحن‌های مسجدالاقصی در قدس اشغالی یورش بردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس