کد خبر 1411854
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
تاوان جوانی تیم را دادیم/ استقلال از یک موقعیتش استفاده کرد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: فقط یک لحظه تمرکز بازیکنان بهم ریخت و گل را دریافت کردیم.

به گزارش مشرق، نخستین دیدار از هفته سوم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه بین تیم‌های استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. یامگا (۷۵) برای استقلال گل زد.

فراز حسین خانی در مورد این دیدار گفت: بازیکنان ما با تمرینات خوبی که انجام دادند نمایش قابل قبولی برابر استقلال داشتند. اما در یک لحظه غفلت کردیم و استقلال به گل رسید.

وی ادامه داد: می توانستیم بازی بدون هدف و بسته را ارائه بدهیم اما سعی کردیم بازی خوب و تماشاگر پسند ارائه کردیم. تیم ما جوان است و تاوان جوانی تیم را می دهیم. ان شالله در بازیهای بعدی بتوانیم جبران کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد حاشیه هایی که در نیمه دوم به وجود امد و تمرکز تیم را بهم ریخت گفت: سعی کردم تمرکزم روی بازی باشد. اگر هم اتفاقی افتاد از سمت تیم ما نبود. بازیکنان باید باتجربه تر عمل کنند. استقلال توانست در برخی لحظات بازی را در اختیار بگیرد و به پیروزی برسد که این اتفاق هم رخ داد.

حسین خانی ادامه داد: در بحث روانی خوب عمل کردیم. در بحث فنی هم نقاط گلزنی استقلال را خوب شناسایی کرده بودیم. در نیمه دوم یک دفع ناقص باعث شد بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند و گل را دریافت کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    2 0
    حیف شد که تیم شما از صد موقعیتی که داشت نتوانست استفاده کند!!!
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    درهمه جا کسی برنده است که قدر موقیعت را بداند و از ان به نحواحسن استفاده کند وگرنه تعداد موقعیت مهم نیست مهم استفاده بهینه از ان است
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 1
    شما که اصلا موقعیتی نداشتید جالبه هر دو مربی ست کرده بودن چفد شبیه هم بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس