کد خبر 1412161
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
رافت: از لوکادیا چیزی ندیدم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم هنوز به هماهنگی مطلوب نرسیده است.

به گزارش مشرق، پایان رافت درباره پیروزی پرسپولیس برابر آلومینیوم در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و پرسپولیس در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت و توانست به موقع به گل برسد. پرسپولیس به خاطر دو بازی اخیر تحت فشار بود و مورد انتقاد قرار گرفته بود. پرسپولیس در این دیدار بهتر از دو دیدار قبلی خود ظاهر شد و توانست به خوبی حریف را کنترل کند و برنده بازی شود.

وی افزود: در این دیدار خط هافبک پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و میلاد سرلک هم بهترین بازیکن زمین بود. او خیلی خوب و درگیرانه کار کرد و به پرسپولیس کمک کرد. حقش بود که گلزنی کند و عملکرد خوب خود را کامل  کند.

بیشتر بخوانید:

نباید در هر بازی انتظار ۳ یا ۴ گل زده از پرسپولیس داشت/ لوکادیا باید بیشتر کار کند

او درباره اینکه با توجه به تعداد پاس‌های زیادی پرسپولیس چرا این  تیم در خلق فرصت گلزنی به خوبی عمل نمی‌کند هم گفت: باید بپذیریم که پرسپولیس هنوز به هماهنگی مطلوبی نرسیده است. کسب سه امتیاز در این شرایط بسیار مهم بود و خوشحالیم که این اتفاق رخ داد. با این سه امتیاز پرسپولیس حالا با روحیه بهتری به دیدار هفته چهارم می‌رود. کم کم تیم هم هماهنگ می‌شود و عملکرد بهتری خواهد داشت. پرسپولیس در خط دفاع این روزها بسیار خوب کار می‌کند و گولسیانی و فرجی شرایط خوبی را رقم زده‌اند. درکنار آن‌ها نعمتی کمتر نفوذ می‌کند اما اسماعیلی‌فر به خوبی در حمله حضور دارد و سعی می‌کند با ارسال‌های خود فرصت گلزنی خلق کند.

رافت همچنین گفت: میلاد سرلک با سروش رفیعی هم نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. هم سمت چپ و هم خط حمله هم نیاز به هماهنگی دارند.

وی درباره عملکرد یورگن لوکادیا هم گفت: در بازی برابر آلومینیوم چیزی از او ندیم. کمی سنگین است و نیاز دارد بدن خود را آماده کند. چون به نظر می‌رسد اضافه وزن دارد و این موضوع باعث شده تحرک کمی داشته باشد. به غیر  از این موضوع، پرسپولیس در سایر خطوط شرایط بهتری داشت. پرسپولیس ایده‌آل را رفته رفته شاهد خواهیم بود.

او درباره اینکه پرسپولیس در سه بازی اخیر گلی نخورده  است هم گفت: همه از پرسپولیس انتظار برد دارند اما گل نخوردن هم هنر است. درست  است که پرسپولیس در سه بازی فقط یک گل زده است اما گلی هم نخورده که این موضوع قطعا به تیم در آینده کمک خواهد کرد. در کل پرسپولیس در خط دفاع و هافبک دفاعی و سمت راست مشکل خاصی ندارد اما در سمت چپ و خط حمله نیاز به جابه‌جایی نفرات دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس