سرمربی تیم ملی قهر کرد/ فوتبال ساحلی قربانی انتخابات فدراسیون فوتبال

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در حالی در یزد میزبان تیم ملی آذربایجان بود که عباس هاشمپور سرمربی تیم ملی به دلیل اعتراص به تصمیمات مسئولان فدراسیون با قهر اردوی تیم ملی را ترک کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای آمادگی هر چه بهتر ملی پوشان  برای مسابقات جام بین قاره ای امارات اردوی خود را در شهر یزد برگزار کرده و ۳ بازی تدارکاتی هم مقابل آذربایجان برگزار کردند.

 یکی از نکات پر ابهام این مسابقات عدم حضور  عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی ساحلی در هر سه دیدار بر روی نیمکت تیم ملی کشورمان بود.

طبق اخبار دریافتی اختلاف نظر عباس هاشم پور با مسئولین کمیته های فدراسیون فوتبال در رابطه با تعیین کاپیتان تیم ملی برای حضور در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون سبب شد، که نظر سرمربی تامین نشود، و وی به دلیل اعتراض رختکن تیم ملی را به حالت قهر ترک کرد و در هر سه دیدار  تیم ملی غایب بود.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای ریاست فوتبال هیچ برنامه‌ای ارائه نکرده‌اند/ اداره فوتبال روی هوا و در حد شعار

در غیاب عباس هاشم پور در این ۳ بازی هدایت تیم ملی بر عهده علی نادری کاپیتان اسبق و مربی فعلی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بود.

همچنین محمد احمدزاده کاپیتان سابق تیم ملی در دیدار اول و دوم  مقابل آذربایجان به میدان رفت و در دیدار سوم حصور نداشت، مسلم مسیگر نیز در دیدار اول و دوم کاپیتان تیم ملی بود و در دیدار سوم هم مصطفی کیانی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست.
این اختلافات در حالی رخ داده که قرار است مجمع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ۸ شهریور برگزار شود.
حواشی و اختلاف نظر سرمربی و کاپیتان تیم ملی ساحلی با فدراسیون فوتبال و حواشی ایجاد شده باعث شده که هاشم پور سرمربی تیم ملی نتواند بازیکنانش را در این ۳ دیدار از نزدیک همراهی  و آنها را مورد ارزیابی قرار دهد.

انتخابات فدراسیون فوتبال و دخالت مسئولان این فدراسیون باعث شده است، تا تیم ملی فوتبال ساحلی که قرار است در جام بین قاره ای امارات به میدان برود درگیر حاشیه شود. این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که اولین موضوعی که به ذهن اهالی فوتبال در این باره می رسد، شائبه مهندسی انتخابات باشد.

پیش از این هم سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان به یکباره از هدایت این تیم برکنار شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    مدیریت دیکتاتوری نیست که باعث ناراحتی مردم شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس