دوئل غیرمستقیم برای دروازه تیم ملی/ خیز بیرانوند برای شماره «یک»

مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.

به گزارش مشرق، پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تغییر جایگاه تیم‌ها در جدول لیگ برتر همراه بود اما همچنان رقابت فشرده و نفس گیر باشگاه‌ها برای نشان دادن قواره‌های خود به عنوان یک مدعی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سابقه قهرمانی‌های پرسپولیس در لیگ برتر باعث شده بود تا چشم اهالی فوتبال به نتیجه بازی سرخپوشان مقابل آلومینیوم اراک باشد. پرسپولیس نخستین برد خود در لیگ برتر را مقابل گربه سیاه کسب کرد تا نشان دهد برای رسیدن به قهرمانی، همچنان نیاز به برد دارد.

پرسپولیس نه تنها به سه امتیاز بازی با آلومینیوم اراک رسید بلکه توانست رکورد خود را با علیرضا بیرانوند در گل نخوردن ادامه دهد.

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس پس از تجربه ناموفق دو فصل در فوتبال باشگاهی اروپا به ایران بازگشت تا بار دیگر مسیر مطمئن موفقیت را با پرسپولیس تکرار کند.

او که به واسطه نیمکت نشینی در رویال آنتورپ بلژیک و بواویشتای پرتغال جایگاه ثابت خود در تیم ملی ایران را از دست داده بود حالا برای بازگشت به ترکیب ثابت راه‌های سخت را طی می‌کند.

برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در کوران رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور نه تنها بیرانوند را به لیگ برتر ایران بازگردانده است بلکه رقیبان او همچون پیام نیازمند نیز همین راه را در پیش گرفته‌اند تا بتوانند نظر سرمربی تیم ملی را برای حضور در بین مسافران جام جهانی جلب کنند.

با این حال دروازه‌بان اول پرسپولیس سومین کلین شیت خود را در اراک رقم زد تا در شب بازگشت پیام نیازمند به سپاهان که دو گل مقابل گل‌گهر سیرجان دریافت کرد خط و نشان خود را برای اسکوچیچ بکشد.

بیرانوند در حالی به دوران اوج خود با ایستادن مطمئن در قفس توری پرسپولیس بازگشته است که نه تنها باید توانایی‌های خود را در جدال با رقبای داخلی همچون سیدحسین حسینی، حامد لک، پیام نیازمند و.. نشان دهد بلکه باید منتظر لغزش امیر عابدزاده در پونفرادینا اسپانیا باشد تا همچون رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ بار دیگر در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال ملی در سال ۲۰۲۲ در کشور قطر بدرخشد.

پرسپولیس با بیرانوند حداکثر دقایق ممکن برای گل نخوردن را در سه بازی ابتدایی لیگ برتر تجربه کرده است تا فعلاً تبدیل به بهترین گلر بیست و دومین دوره بازی های لیگ برتر باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    فکر نکنم هدف اسکوچیچ را در استفاده از عابدزاده رابدانی. هیچ بازیکنی در سه بازی اول کار اصلی نخواهد بود . عابدزاده به دلیل تبحرش در تک به تک ها و بازی باپا دریازی باانگلیس بازی خواهدکرد در بازی باولز بیرانوند و دریازی با آمریکا شانس بیرانوند بیشتر عابدزاده است . استفاده از پای بیرانوند درون بازی اخیر تلاشی برای بودن درهرسه بازی است البته اگر عابدزاده مثل چندباری اخیر گل بدی نخورد شانس دارد بازی با آمریکا مال اوباشد . بنظرم اسکوچیچ باید روی شکستن پرس حریف هزار بار تمرین و توضیح بدهد . بازیکنان جدیدی هم درلیگ هستند که مهاجم‌های خوبی هستند مثل بازگیر و ظاهرکاظمین ازملوان ، شانس بعضی دیگرزیاداست. آزمون افت کرده است باید بفکربود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس