توهین رییس کمیته فوتسال به شعور مخاطب؛ چه کاری برای آمادگی تیم ملی کردید؟

رییس کمیته فوتسال در کمال ناباوری اعلام کرده که همه‌چیز برای موفقیت تیم ملی در آسیا آماده است.

به گزارش مشرق، احسان اصولی رییس کمیته فوتسال که در این چند وقت درگیر انتخابات مجمع فدراسیون و تلاش برای ماندن در حوزه‌های ریاست بوده، به تمرین تیم ملی فوتسال رفته و در آنجا موضوعی را مطرح کرده که در اصل توهین به شعور مخاطبین این رشته است.  

وی در حاشیه تمرین تیم ملی عنوان کرد: ما برای آماده‌سازی این تیم اردوی تیم ملی فوتسال را طبق نظر کادر فنی از دوم شهریورماه آغاز کردیم تا شرایط حضور در تورنمنت دوستانه شش جانبه تایلند و نیز مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا فراهم شود.

اصولی ادامه داد: برای آماده سازی این تیم بسیار تلاش کردیم تا آنچه کادرفنی تیم ملی می‌خواهد را فراهم کنیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای این تیم در نظر گرفته شد که به دلایل غیرفوتبالی بازی دوستانه ایران و آرژانتین انجام نشد و تیم ملی طبق نظر کادرفنی برای حضور موفق این بازیکنان جوان در میدان آسیایی در تورنمنت چندجانبه تایلند شرکت می‌کند. در واقع همه‌چیز برای موفقیت و درخشش تیم ملی فوتبال آماده است.

جمله پایانی رییس کمیته فوتسال به نظر می‌آید که یک شوخی باشد. اگر این جمله شوخی نباشد پس حتما توهین به شعور مخاطب است چرا که بدون شک تیم ملی فوتسال بیشترین ضرر را از حواشی و اتفاقات اخیر فدراسیون کرده است. 

تیم ملی قرار بود با تیم‌های آرژانتین، اسپانیا و پرتغال دیدار دوستانه برگزار کند اما هر کدام به نحوی لغو شد تا شاگردان وحید شمسایی مجبور شوند در تورنمنتی بی‌کیفیت با حضور تیم‌های درجه چندم فوتسال شرکت کنند. 

اصولی بیش از هرکس دیگری این را می‌داند که تقریبا هیچ کاری برای پیشرفت فوتسال نکرده و تاریخ گواه این است که او یکی از منفعل‌ترین روسای این رشته در سال‌های اخیر بوده است. تیم ملی کمتر از یک ماه دیگر باید به رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا اعزام شود در حالی که هیچ آماده‌سازی مناسبی برای این تیم در نظر گرفته نشده است.    

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس