کد خبر 1412375
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
هواپیما

ورود یک پهپاد ناشناس به باند فرود فرودگاه بن‌گوریون، منجر به تغییر مسیر پروازی یک هواپیما از مبدأ نیویورک شد.

به گزارش مشرق، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) از حادثه غیرعادی در فرودگاه بن‌گوریون در فلسطین اشغالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، یک پهپاد ناشناس وارد باند فرود در این فرودگاه شد و در پی این موضوع، مسیر پروازی یک هواپیما از مبدأ نیویورک تغییر داده شد.

حدود یک ماه پیش نیز، رسانه‌های عبری اعلام کردند که در فرودگاه بین‌المللی بن گوریون ماده‌ای سمی پخش شده است. روزنامه عبری «معاریو» با اشاره به اینکه گاز کلر در فرودگاه منتشر شده، از حضور تعداد زیادی خودرو و نیروی امدادی در فرودگاه بن گوریون برای کشف منشأ گاز خبر داد.

 «کاید ظاهر» سخنگوی سازمان امداد نجات در فلسطین اشغالی در بیانیه‌ای اشاره کرد که گاز کلر از طریق دستگاه‌های خنک‌کننده در فضا پخش شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    3 1
    یاد فروپاشی شوروی افتادم ، درست قبل از فروپاشی یک نفر بایک هواپیمای کوچک در میدان مسکو فرود آمد ! این فرد اروپای غربی بود و تمام تبلیغات کمونیستی قدرت هوایی شوروی را به چالش کشید . قبلاً گفته میشد حتی یک پشه هم نمی‌تواند بدون اطلاع شوروی واردش شود ! حالا این همه تبلیغات اشغالگران در فلسطین ازقدرت رصد هرپرنده در آسمان فلسطین سرو کله یک پهپاد در فرودگاه بن گوریون پیدا شده است ! کم کم اتفاقات دیگری در راه است آماده باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس