کد خبر 1412513
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
سرمربی والیبال ایران: سعی می‌کنیم خطاها را کم کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از پیروزی مقابل آرژانتین ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی ایران برابر آرژانتین گفت: مسابقه بسیار خوبی بود. در شروع این تورنمنت مهم برابر تیم قدرتمند آرژانتین بازی داشتیم. پیش‌بینی می‌کردیم که رقابت سختی در پیش داشته باشیم و دو تیم با اطلاعات و آگاهی خیلی خوب مقابل هم قرار گرفتند و با برنامه بازی کردند.

وی ادامه داد: خداراشکر می‌کنم که بازیکنانم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. دو تیم در بخش‌هایی از بازی دچار نوسان شدند. آرژانتین در ست دوم به‌رغم این‌که در امتیازات پیش بود، نتوانست رقابت را حفظ کند و ایران بر بازی مسلط شد. در ست چهارم این اتفاق برای تیم ایران افتاد، کنترل بازی را از دست دادیم و ست را واگذار کردیم.

عطایی با اشاره به کسب امتیاز در ست پنجم به نفع ایران عنوان کرد: خوشبختانه در این ست و در یک بازی پایاپای که شرایط سختی را برای بازیکنان ایجاد کرد، توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم و با پیروزی مسابقه را به پایان رساندیم.

عطایی ضمن تبریک به مردم ادامه داد: سعی می‌کنیم نوسانات را به حداقل برسانیم اما در این سطح مسابقات ممکن است چنین خطاهایی رخ دهد. این وضعیت برای تیم آرژانیتن هم در ست دوم اتفاق افتاد، اما تلاش می‌کنیم خطاها کمتر شود و برای مسابقات سخت پیش رو کم خطاتر و با ثبات بیشتری بازی کنیم.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • mojtaba SE ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    34 4
    برای من این برد انقدر ارزش داشت ,که جای زخمش برای آرژانتین تا 5 ساله آینده ,حتی همه بازیها رو از ما ببرن ,خوب نمیشه (که نمیتونن ببرن)...عطائی یک مربی ایرانی بسیار عالی و با فرهنگ و کاربلد.واقعا فردی شایسته برای حفظ پرچم ابر قدرت ایران.پاینده رهبر عزیزم
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    32 1
    مسئولان ورزش باید از بهروز عطایی قدردانی کنند. فشار عصبی مسابقه پدر آدمو درمیاره. اگه بجای عطایی اسمش ولاسکو بود الان همه به به چهچه می کردن و می گفتن مربی خارجی یه چیز دیگه س!! کسی قدر مصطفی کارخانه و بهروز عطایی رو نمیدونه چون ایرانی هستن!
  • ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    28 0
    احسنت
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    تصور کنین ولاسکو بازی رو برده ،همون جور برای برد ایران و استراتژی های محیرالعقولش مطلب بنویسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس