کد خبر 1412707
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
حماس

هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مشرق، «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی و نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در غزه، «زاهر جبارین» عضو دفتر سیاسی حماس امروز (یکشنبه) با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و گفتگو کردند.

در دیدار مقامات جنبش حماس با دبیرکل حزب الله لبنان درباره آخرین تحولات سیاسی و میدانی منطقه، فلسطین و لبنان و در مورد نبرد اخیر در غزه، کرانه باختری و همچنین درباره اینکه اوضاع منطقه در سایه تحولات اخیر به کدامین سمت حرکت کند، رایزنی شد.

همچنین دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین پس از نشست هیئت‌هایشان در بیروت در بیانیه مشترکی برای آغاز یک طرح مردمی گسترده جهت اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی فراخوان دادند.

طبق این بیانیه، صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در راس هیئت این جنبش قرار داشت و زیاد نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی نیز ریاست هیئت این جنبش را بر عهده داشت.

حماس و جهاد اسلامی در این بیانیه‌ ضمن تاکید دوباره بر حمایت از اقدامات اسرای زندان‌های اسرائیلی، فلسطینی‌ها را به فعالیت در تمامی نقاط در حمایت از اسرا تشویق کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    2 0
    بنظرم قراره یه دهن حسابی ازصهیونیستهاسرویس بشه
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    2 0
    باید با شروع پاییز حملات به اسراءیل از هر طرف یعنی از غزه و لبنان و سوریه در یک روز آغاز بشه تا دشمن دست از جنایت بردارد.
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      همین فشارصهیونیتسهاروبه فقرکشونده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس