کد خبر 1413037
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
برنامه استقلال برای پرسپولیسی نشدن کاوه رضایی

باشگاه استقلال در تلاش برای حفظ کاوه رضایی برای نیم فصل دوم است.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی که برای تقویت خط حمله استقلال به جمع شاگردان ساپینتو اضافه شد و در اردوی پیش فصل این تیم هم شرکت کرد، اکنون برای پوشیدن پیراهن آبی در لیگ بیست و دوم دچار مشکل شده است.

گفته می‌شود رضایی به دلیل مشکلات اقامتی در کشور بلژیک فعلا قادر به همراهی استقلال نیست. البته نبود جای خالی در لیست استقلال هم به عنوان دلیل دیگری مطرح می‌شود اما باشگاه معتقد است بر اساس آیین نامه نقل و انتقالات می‌تواند جایی را برای رضایی خالی کند و با وجود مخالفت مراجع تصمیم گیرنده در فدراسیون، استقلال روی مواضع خودش در استناد به قانون بازیکنان مازاد در آیین نامه نقل و انتقالات سازمان لیگ، تاکید دارد. به همین خاطر مسئولان مربوطه بحث سکوت قانون را پیش می‌کشند و موضع شفافی را در این مورد بیان نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دلخوری مدیران پرسپولیس پس از رفتار مهاجم پیشین استقلال

با اینحال مساله اقامتی رضایی در بلژیک مانع اول است که هنوز حل نشده و بنابراین او نمی‌تواند قراردادش را نهایی و آبی‌پوشان را در مسابقات همراهی کند. از طرفی با توجه به توافقی که باشگاه استقلال با این بازیکن داشته و قراردادی داخلی بسته شده، مدیران این باشگاه دوست ندارند او را به راحتی از دست بدهند.

در این بین اخباری مبنی بر مذاکره رضایی با پرسپولیس وجود دارد اما مدیران باشگاه استقلال به دنبال این هستند او راهی تراکتور شود که در این خصوص مذاکرات مثبتی نیز بین طرفین انجام شده اما هنوز به عقد قرارداد نرسیده است. در همین راستا تلاش می‌شود که با توافقی دو طرفه، رضایی تا نیم فصل در تراکتور بازی حضور داشته باشد و سپس برای نیمه دوم لیگ به تیم ساپینتو برگردد.

به هرحال باید دید در نهایت سرنوشت رضایی به کجا ختم می‌شود و این بازیکن چه تصمیمی برای ادامه فعالیت خودش خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آریا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    3 0
    قبلا هم گفتم که اگر شده باشه آجرلو پول یک فصل رو بهش میده که فقط به پرسپولیس نیاد😂
    • کمال IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      0 1
      بازار گرمی ها شروع شد🤔 یک دور کامل تو لیگ برتر میزنه و آخر سر میره جایی که بیشتر میدن. جون میدونه همینجوری هم جام جهانی رو از دست داده و هیچ مربی عاقلی دست روی بازیکنی نمیزاره که تیم نداره. پس بزارید خوش باشه و تیمهای صنعتی رو بدوشه.
    • آبی آسمانی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      0 0
      مقصر ارسلان مطهری بود که با پرویی در استقلال موند و حاضر به فسخ نشد تا کاوه به تیم اضافه نشه.. صد در صد ساپینتو به ارسلان هم بازی نمیده" چون با تیم لج کرد..
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      1 1
      چقدر این کیسه هارو گنده میکنید؛ طرف یکساله گل نزده و سم خالصه
  • سعادتی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 1
    بدون در نظر گرفتن رنگ پیراهن نظر میدم! امثال کاوه که بعد از مدتها میان ایران در حال حاضر باید در یکی از تیمهایی که سطحشون پایین تر هست بازی کنن و در نیم فصل برن به باشگاه دلخواهشون! چون بازیکنی که بدون تیم مونده، نمیتونه به همین زودی انتظار هوادارو برطرف کنه!
  • آیدا IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 1
    اگر عبدی یک مقدار به خودش بیاد و تلاشش را بیشتر کنه باور کنید خیلی بهتر از رضایی میشه" هم جوان و آینده دار هست و هم اینکه قد و قامت خوبی داره به عنوان یک مهاجم و مهمتر از همه در همین سن جوانی چند قهرمانی داره با پرسپولیس. آقا مهدی بیشتر تلاش کن که انشالله در کنار پاکدل و لوکادیا بدرخشی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس